این گوشی تاشو در کنار ارتقای چیپست، از باتری بهتری هم بهره می‌برد. به طور مشخص حالا به جای باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شاهد استفاده از باتری ۴۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی هستیم. افزایش ظرفیت باتری در کنار استفاده از چیپست بهتر منجر به افزایش ۲ ساعته‌ عمر باتری برای تماشای ویدیو شده است.

ویوو X فولد پلاس

سرعت شارژ این گوشی ۸۰ وات است که برای مقایسه باید بگوییم نسل قبلی با شارژ ۶۶ واتی راهی بازار شد. این یعنی در عرض فقط ۳۵ دقیقه، باتری به طور کامل شارژ می‌شود. سرعت شارژ بی‌سیم هم مانند نسل قبلی ۵۰ وات است. در بخش داخلی شاهد نمایشگر ۸ اینچی مبتنی بر پنل LTPO هستیم و به همین خاطر می‌تواند رفرش ریت بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز را ارائه کند. در بخش بیرونی نمایشگر ۶.۵۳ اینچی تعبیه شده و هر دو پنل دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هستند.

ویوو X فولد پلاس

لولای گوشی طوری طراحی و ساخته شده تا کاربران بتوانند گوشی را برای کارهایی مانند تماشای ویدیو و تماس‌های تصویری در زاویه‌های مختلفی قرار دهند. در ضمن ویوو اسپیکرها را هم بهینه‌سازی کرده که این کار منجر به بهبود کیفیت صدا شده است.

ویوو X فولد پلاس

در پنل پشتی بار دیگری شاهد استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستیم که در کنار آن اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی انجام وظیفه می‌کند. همچنین باید به وجود یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو یک دوربین پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری هم اشاره کنیم.

ویوو X فولد پلاس با قیمت پایه ۱۴۰۰ دلار راهی بازار چین می‌شود که این مدل از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. کاربران چینی برای خرید مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی هم باید ۱۵۴۰ دلار بپردازند. به نظر می‌رسد این گوشی هم مانند نسل قبلی راهی بازارهای جهانی نخواهد شد.

  • چرا لپ‌تاپ تاشو منطقی‌تر و کاربردی‌تر از گوشی تاشو است؟

منبع: GSMArena

نوشته گوشی تاشو ویوو X فولد پلاس با قیمت ۱۴۰۰ دلار معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala