طبق تصاویر منتشر شده این قاب‌ها، سامسونگ تغییری را در محل دکمه‌های این گوشی اعمال نکرده و همانند گلکسی S22 دکمه‌ی پاور و کم و زیاد کردن صدا در سمت راست بدنه‌ی این گوشی هوشمند تعبیه شده است. با بررسی پنل پشتی این قاب درمی‌یابیم که برآمدگی سیستم دوربین گلکسی S23 نسبت به نسل قبلی خود کم‌تر شده و از طراحی شبیه به پرچم‌دار تاشوی جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۴ بهره می‌برد.

  • تجهیز گلکسی S23 اولترا به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی تقریبا قطعی است

غول کره‌ای دنیای فناوری همچنین از این طراحی سیستم دوربین ظاهراً قرار است در گوشی هوشمند اقتصادی جدید گلکسی A14 نیز بهره ببرد و این را می‌توان از رندرهای این گوشی که اخیراً فاش شده، فهمید. در این طراحی دوربین‌ها بدون اینکه در ماژول خاصی قرار داشته باشند، به صورت عمودی در سمت چپ-بالای پنل قرار گرفته‌اند.

گلکسی S23 سامسونگ

بر اساس آخرین شایعات منتشر شده، گلکسی S23 صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی AMOLED نسل قبلی خود را با حاشیه‌های تقریباً زیاد حفظ خواهد کرد. ابعاد این گوشی هوشمند ۱۴۶.۳ در ۷۰.۸ در ۷.۶ میلی‌متر است که با S22 مطابقت دارد. گوشی‌های این سری از پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ یا اگزینوس ۲۳۰۰ به عنوان قلب تپنده بهره خواهند برد. آن طور که گفته می‌شود پردازنده‌ی جدید کوالکام یک هسته‌ی Cortex-X3، دو هسته‌ی Cortex-A720، دو هسته‌ی Cortex-A710 و ۳ هسته‌ی Cortex-A510 را در خود گنجانده است.

هفته‌ی گذشته گزارش جدیدی از یک خبرگزاری کره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه که نسخه‌ی استاندارد گلکسی S23 در مقایسه با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی S22 شاهد افزایش جزئی ۵ درصدی در ظرفیت باتری خود خواهد بود. سیستم‌عامل اندروید ۱۳ روی این گوشی هوشمند جدید به صورت پیش‌فرض نصب خواهد شد و جدیدترین رابط کاربری سامسونگ را اجرا خواهد کرد. همچنین طبق گفته‌ها، باتری این گوشی هوشمند از شارژر ۲۵ واتی برای تأمین انرژی مجدد خود استفاده می‌کند.

  • سری گلکسی S23 سامسونگ ممکن است زودتر از انتظار معرفی شود

منبع: GSMArena

نوشته تصاویر قاب‌های محافظ گلکسی S23 سامسونگ منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala