این تصویر که توسط یک افشاگر چینی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده، نمای بسیار خوبی از پنل‌های جلو، عقب و همچنین فریم دور گلکسی S23 اولترا را ارائه می‌دهد. «Ice universe»، افشاگر معروف حوزه‌ی فناوری نیز با انتشار این رندر مبتنی بر CAD به شایعات مربوط به تخت بودن نمایشگر گلکسی S23 اولترا دامن زد و اعلام کرد که این گوشی هوشمند طراحی لبه‌های خمیده گلکسی S22 اولترا را از دست خواهد داد.

  • گلکسی S22 بخریم یا منتظر سری گلکسی S23 باشیم؟

آن طور که به نظر می‌رسد، طراحی نمایشگر S23 اولترا در پنل جلویی خمیدگی‌های نمایشگر نسل قبلی این گوشی پرچم‌دار را تا حد زیادی کاهش داده و شاهد بهره‌گیری از یک پنل تخت در این گوشی خواهیم بود. علاوه بر این و طبق پیش‌بینی Ice universe، گوشه‌های نمایشگر گلکسی S22 اولترا نسبت به گلکسی S23 اولترا از حالت گرد به حالت مربعی شکل درآمده‌اند. انتظار می‌رود که قسمت میانی فریم این گوشی نیز نسبت به قبل از ضخامت بسیار بیشتری برخوردار باشد، که البته تشخیص آن از روی یک رندر کار دشواری است.

S23 اولترا سامسونگ

این طراحی می‌تواند امکان بهره‌گیری از سیستم خنک‌کننده بهبود یافته و یک سری قابلیت‌های شایع نظیر حسگر اثر انگشت ۳D Sonic Max گلکسی S23 اولترا را فراهم کند. علاوه بر این‌ها، سامسونگ تغییرات بسیار زیادی را روی این گوشی خود اعمال خواهد کرد که مهم‌ترین آن در سیستم دوربین خواهد بود. سنسور اصلی این گوشی، یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود که می‌تواند قابلیت فیلمبرداری ۴K و ۸K را با میدان دید وسیع‌تری به کاربران ارائه دهد. علاوه بر این سنسور، می‌توان به سنسور احتمالی ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا این گوشی اشاره کرد.

از دیگر قابلیت‌های شایعه شده این پرچم‌دار می‌توان به نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ ۲۵ واتی اشاره کرد.

  • سیستم دوربین گلکسی S23 اولترا تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد

منبع: Notebookcheck

نوشته رندر جدید گلکسی S23 اولترا سامسونگ از نمایشگر تخت آن خبر می‌دهد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala