این تغییر می‌تواند طراحی سری آیفون ۱۵ را با تغییرات طراحی جدیدترین محصولات اپل هماهنگ کند. چنین طراحی را می‌توان در جدیدترین مک‌بوک پروی اپل به وضوح مشاهده کرد؛ جایی که فریم کناری این لپ‌تاپ به شکل خمیده طراحی شده و ظاهری شبیه به حرف «J» دارد. جالب اینجاست آیفون ۵c که تقریباً یک دهه پیش ساخته شده بود نیز از نمایشگر تخت و فریم کناری خمیده مشابه طراحی شایعه‌شده سری آیفون ۱۵ بهره می‌برد. البته باید در این مورد منتظر خبر‌های رسمی از اپل باشیم.

استفاده از طراحی محصولات قدیمی در محصولات جدید، حداقل برای اپل یک موضوع جدیدی نیست. اگرچه به نظر می‌رسد که جدیدترین طراحی آیفون با لبه‌های منحنصرد‌به‌فردش محبوبیت خوبی پیدا کرده، اما اپل سال‌ها از طراحی خمیده این گوشی‌ها که با آیفون ۶ شروع شد و با آیفون ۱۱ به اوج خود رسید، استفاده کرده است.

سری آیفون 15

ShrimpApplePro همچنین ادعا کرده که اپل ممکن است از تیتانیوم به جای فولاد ضد‌زنگ در سری آیفون ۱۵ استفاده کند. از آنجا که تیتانیوم بسیار گران قیمت است، انتظار می‌رود که تنها آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ اولترا از فریم تیتانیومی استفاده کنند. این در حالی است که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس به احتمال بسیار قوی از فریم‌های فولادی ضدزنگ بهره خواهند برد که نسبت به مدل‌های آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس مجهز به بدنه‌ی آلومینیومی، مقاومت بسیار بیشتری خواهند داشت.

با توجه به اینکه سری آیفون ۱۵ کماکان از شارژر مغناطیسی مگ‌سیف پشتیبانی می‌کند، غول فناوری آمریکایی نیز همچنان تغییری در پنل شیشه‌ای پشتی این گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار ایجاد نخواهد کرد. اپل اخیرا محصولات تیتانیومی را نیز به اکوسیستم محصولات خود اضافه کرده که از جمله‌ی می‌توان به اپل واچ اولترا اشاره کرد که تنها با همین بدنه روانه‌ی بازار شده است.

انتظار می‌‌رود که چهار آیفون جدید در سپتامبر ۲۰۲۳ رونمایی شوند: آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ اولترا (پرو مکس). علاوه بر این، گفته می‌شود که سال آینده تمام مدل‌های سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار آیفون ۱۵ با نمایشگر حفره‌دار به دست کاربران می‌رسند.

  • درگاه USB-C آیفون ۱۵ پرو سرعت انتقال دیتا بیشتری ارائه می‌دهد

منبع: Phonearena

نوشته سری آیفون ۱۵ احتمالاً با فریم کناری خمیده تیتانیومی عرضه می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala