آنر 80 SE

در سمت چپ عکس بالا، می‌توانید پنل جلویی آنر ۸۰ پرو را مشاهده کنید که از بریدگی نمایشگر بزرگی بهره می‌برد. گفته می‌شود در این حفره دو دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در مرکز تصویر شاهد آنر ۸۰ هستیم و در سمت راست هم آنر ۸۰ SE قرار گرفته است. هر سه مدل دارای نمایشگر مبتنی بر لبه‌های خمیده هستند و حسگر اثر انگشت هم زیر نمایشگر تعبیه شده است.

طبق اطلاعات فاش شده، آنر ۸۰ SE از نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برد. کاربران برای ثبت عکس‌های سلفی باید از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کنند و در ماژول دوربین هم دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی تعبیه شده است. انرژی آن از طرف باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که با سرعت ۶۶ وات می‌تواند انرژی موردنیاز را دریافت کند. همچنین باید به بهره‌گیری از رم ۱۲ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. ظاهرا این گوشی با چیپست دایمنسیتی ۱۰۸۰ راهی بازار می‌شود ولی مدل‌های استاندارد و پرو به ترتیب مجهز به اسنپدراگون ۷۸۲G و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ هستند.

آنر 80 SE

از دیگر ویژگی‌های مهم مدل‌های استاندارد و پرو باید به بهره‌گیری هر دو از دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی اشاره کنیم. ماژول دوربین این گوشی به شکل عدد ۸ انگلیسی طراحی شده و همین تصمیم منجر به خاص‌تر شدن پنل پشتی آن‌ها شده است. اما ماژول دوربین آنر ۸۰ SE ویژگی خاصی ندارد و مانند بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار است.

  • گوشی تاشوی آنر مجیک Vs در راه است

منبع: GizmoChina

نوشته مشخصات کلیدی و طراحی گوشی آنر ۸۰ SE لو رفت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala