لنز قرار گرفته روی دوربین اصلی علاوه بر اینکه از شیشه‌ی بسیار باکیفیتی استفاده می‌کند، بلکه دیافراگم F/1.75 را هم ارائه می‌دهد که این یعنی نور زیادی راهی سنسور می‌شود. سنسور استفاده شده برای این گوشی ۱ اینچ اندازه دارد که از نظر ناحیه‌های حساس به‌ نور، ۷۷ درصد اندازه‌ی بزگتری دارد. در کنار دوربین اصلی، شاهد دو دوربین تله‌فوتو هستیم. یک دوربین پریسکوپی مبتنی بر سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است و زوم اپتیکال ۳.۵ برابری ارائه می‌کند. همچنین باید به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برای ثبت‌ عکس‌های پرتره هم اشاره کنیم. هر سه دوربین دارای لرزشگیر اپتیکال هستند.

ویوو X90 پرو پلاس

در ماژول دوربین، شاهد دوربین اولترا واید هم هستیم که زاویه دید ۱۱۴ درجه‌ای ارائه می‌دهد و دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است. این دوربین‌ها برای فوکوس بهتر، از سنسور TOF استفاده می‌کنند. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی بهره ببرید. در کنار امکان ضبط فیلم‌های ۸K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، باید به امکان ضبط فیلم‌های ۱۴ بیتی RAW هم اشاره کنیم.

این گوشی همراه با جدیدترین تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار می‌شود. در کنار آن باید به بهره‌گیری از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. ویوو برای این گوشی از چیپ پردازش تصویر اختصاصی استفاده کرده که در این زمینه می‌تواند عملکرد بهتری ارائه کند.

در پنل جلویی آن شاهد نمایشگر ۶.۷۸ اینچی هستیم که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل ارائه می‌دهد. این یک پنل LTPO است و بنابراین می‌تواند رفرش ریت بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز ارائه کند. حداکثر روشنایی آن به ۱۸۰۰ نیت می‌رسد و سمت راست و چپ آن خمیده است. وزن این گوشی ۲۲۱ گرم است و این یعنی نسبت به آیفون ۱۴ پرو مکس گوشی سبک‌تری محسوب می‌شود.

انرژی ویوو X90 پرو پلاس از طرف باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سیمی ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این یعنی با استفاده از شارژ سیمی، در عرض ۳۳ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۹۱۰ دلار راهی بازار چین می‌شود و کاربران چینی برای خرید مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی باید ۹۸۰ دلار بپردازند.

  • ویوو رسماً اسپانسر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد

منبع: GSMArena

نوشته ویوو X90 پرو پلاس با دوربین غول‌پیکر و قیمت ۹۱۰ دلار معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala