آنر برای این گوشی از چیپست پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده کرده که اگرچه ماه‌ها از معرفی آن می‌گذرد، اما همچنان حرف زیادی برای گفتن دارد. کاربران برای خرید این گوشی می‌توانند بین رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی دست به انتخاب بزنند. این گوشی از قلم لمسی جدید موسوم به مجیک پن پشتیبانی می‌کند که از طریق بلوتوث به گوشی وصل می‌شود.

آنر مجیک Vs

در بخش داخلی آنر مجیک Vs شاهد نمایشگر ۷.۹ اینچی اولد هستیم که رزولوشن ۲۲۷۲ در ۱۹۸۴ را ارائه می‌دهد. این نمایشگر مبتنی بر رفرش ریت ۹۰ هرتز است و حداکثر روشنایی آن به ۸۰۰ نیت می‌رسد. این یعنی از نظر مشخصات، نمایشگر موردنظر تفاوتی با نسل قبلی ندارد. در بخش بیرونی هم نمایشگر ۶.۴۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ تعبیه شده که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ارائه می‌کند. آنر می‌گوید هر دو نمایشگر ۱۰ بیتی هستند و این یعنی بیش از ۱ میلیون رنگ را نمایش می‌دهند.

بر اساس اعلام آنر، به لطف استفاده از لولای بسیار بهتر، دیگر عملا خبری از چین‌خوردگی نمایشگر نیست. نسل قبلی این لولا مبتنی بر ۹۲ قطعه بود ولی حالا فقط از ۴ قطعه جداگانه استفاده شده و همین موضوع منجر به افزایش دوام و بهبود عملکرد شده است. آنر می‌گوید این لولا برای ۴۰۰ هزار بار باز و بسته شدن آزمایش شده و این یعنی اگر روزی ۱۰۰ بار آن را باز و بسته کنید، برای بیش از ۱۰ سال با مشکلی روبرو نمی‌شود.

دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور ۵۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن باید به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو اشاره کنیم. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی انجام وظیفه می‌کند.

آنر مجیک Vs

درون این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که با شارژ ۶۶ واتی شارژ می‌شود. مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۰۵۰ دلار راهی بازار چین می‌شود و کاربران چینی برای خرید مدل‌های ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی باید به ترتیب ۱۱۲۰ و ۱۲۶۰ دلار بپردازند. طبق اعلام یکی از نمایندگان این شرکت، گوشی تاشو آنر مجیک Vs در سه‌ماهه‌ی نخست ۲۰۲۳ راهی بازار خواهد شد.

  • ۷ مشکل گوشی‌های تاشو که هنوز برطرف نشده‌اند

منبع: GSMArena

نوشته گوشی تاشو آنر مجیک Vs با لولای بهتر و قیمت ۱۰۵۰ دلار معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala