آنر ۸۰ پرو مهم‌ترین عضو این خانواده محسوب می‌شود که دارای نمایشگر ۶۶.۷۸ اینچی با رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۲۲۴ پیکسل است و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. در مرکز بخش فوقانی نمایشگر شاهد حفره‌ی نمایشگر بیضی شکل هستیم که درون آن یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

آنر ۸۰ پرو و آنر ۸۰

آنر 80 پرو

قلب تپنده‌ی این گوشی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است که البته هسته‌ی اصلی Cortex-X2 به جای سرعت ۳.۲ گیگاهرتز، سرعت ۳.۰ گیگاهرتز ارائه می‌دهد و سرعت هسته‌های Cortex-A710 هم کاهش یافته است. آنر ۸۰ هم با چیپست تازه‌نفس اسنپ‌دراگون ۷۸۲G عرضه می‌شود که جانشین اسنپدراگون ۷۷۸G+ به حساب می‌آید.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، آنر ۸۰ و ۸۰ پرو از دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند. در مدل پرو کنار دوربین اصلی، شاهد اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم. در مدل استاندارد هم کنار دوربین اصلی از اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است.

هر دو گوشی مبتنی بر باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستند که با سرعت شارژ ۶۶ وات انرژی دریافت می‌کنند. مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی انر ۸۰ پرو با قیمت ۴۹۰ دلار راهی بازار چین می‌شود و گران‌ترین مدل (۱۲/۵۱۲ گیگابایتی) با قیمت ۵۷۳ دلار به دست کاربران چینی می‌رسد. کاربران چینی برای خرید مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی باید ۳۷۷ دلار و برای خرید مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی باید ۴۶۰ دلار بپردازند.

آنر‌ ۸۰ SE

این گوشی با قیمت پایه ۳۳۵ دلار راهی بازار چین می‌شود که از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. در ماژول دوربین آن شاهد دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هستیم که اولترا واید ۵ مگاپیکسلی هم آن را همراهی می‌کند. همچنین نباید دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم. برای عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی بهره ببرید.

پردازش این گوشی توسط چیپست دایمنسیتی ۹۰۰ صورت می‌گیرد و در ضمن باید به باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم اشاره کنیم که از شارژ ۶۶ واتی اشاره کنیم.

  • گوشی تاشو آنر مجیک Vs با لولای بهتر و قیمت ۱۰۵۰ دلار معرفی شد

منبع: GSMArena

نوشته آنر ۸۰ و ۸۰ پرو با دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی معرفی شدند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala