این گوشی از طراحی جذابی بهره می‌برد و برای پنل جلویی و پشتی آن از شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس استفاده شده است. همچنین به لطف پشتیبانی از گواهی IP68، یک گوشی ضدآب محسوب می‌شود. در پنل جلویی آن شاهد نمایشگر ۶.۶ اینچی هستیم که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ را ارائه می‌دهد و از حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت بهره می‌برد. این گوشی با اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار شده که هر دو مدل در دیجی‌کالا به فروش می‌رسند. از نظر رم باید به ۸ گیگابایت بسنده کنید و در کنار آن می‌توانید بین ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنید.

  • محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی S21 اولترا در دیجی‌کالا

مشخصات گوشی گلکسی S22 پلاس

لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس

در ماژول دوربین شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی هستیم. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بهره ببرید. انرژی گوشی گلکسی S22 اولترا از طرف باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که برای شارژ سیمی از سرعت ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند و در صورت تمایل به استفاده از شارژ بی‌سیم می‌توانید آن را با سرعت حداکثر ۱۵ وات شارژ کنید. در ضمن نباید قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس را از قلم بیندازیم که سرعت ۴.۵ وات را ارائه می‌دهد. در حال حاضر مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی که از چیپست اسنپدراگون بهره می‌برد، با قیمت حدود ۳۱ میلیون تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید گلکسی S22 پلاس از دیجی‌کالا

کاورهای محافظ گلکسی S22 پلاس

کاور لوکسار مدل Silca

لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس

به احتمال زیاد با برند لوکسار آشنا هستید که در زمینه‌ی ساخت کاور‌های گوشی‌های مختلف شهرت زیادی دارد. کاور مدل Silca مبتنی بر مواد باکیفیتی است و به همین خاطر در طولانی مدت مشکل با تغییر شکل آن نخواهید داشت. یکی از نگرانی‌های کاربران از کاورهای سیلیکونی مربوط به رنگ پریدگی آن در صورت استفاده بلندمدت است که برای این مدل لازم نیست نگران این موضوع باشید. در این میان باید به تاییدیده‌های نظامی اشاره کنیم که این یعنی در صورت سقوط گوشی از ارتفاع ۳ متر، مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد. این کاور ماژول دوربین را هم به خوبی پوشش می‌دهد تا در صورت ضربه به آن، لنزها دچار مشکل نشوند. در هر صورت اگر به دنبال یک کاور خوش‌قیمت هستید، با پرداخت حدود ۷۰ هزار تومان می‌توانید این محصول را از دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید کاور لوکسار مدل Silca از دیجی‌کالا

کاور بادیگارد مدل سیلیکونی

لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس

بسیاری از کاربران به کاورهای سیلیکونی علاقه‌ی زیادی دارند زیرا از یک طرف این نوع کاور‌ها با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند و از طرف دیگر می‌توانند مدل‌های مبتنی با رنگ‌های گوناگون را خریداری کنند. این مدل هم در ۱۵ رنگ راهی بازار شده و در کل یک کاور جذاب و استاندارد برای گوشی شما محسوب می‌شود که از ماژول دوربین هم به خوبی محافظت می‌کند. بنابراین اگر به کاورهای سیلیکونی علاقه دارید، توصیه می‌کنیم با پرداخت حدود ۸۵ هزار تومان این قاب را سفارش دهید و اگر از کیفیت آن راضی بودید، می‌توانید رنگ‌های متنوع و هماهنگ با لباس‌های خود را سفارش دهید.

خرید کاور بادیگارد مدل سیلیکونی از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل Scaly

لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس

کاورهای برند سامورایی به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب بسیار پرفروش هستند و به همین خاطر در این مطلب به چند مورد از کاور‌های این شرکت می‌پردازیم. یکی از این کاور‌های جذاب Scaly نام دارد که لطف وزن و ضخامت بسیار کم، خیلی زود وجود آن را فراموش می‌کنید. بسیاری از قاب‌ها ضخیم هستند ولی این قاب اصلا چنین مشکلی ندارد و به لطف بهره‌گیری از یک جنس زبر، هنگام دست زدن به آن حس خوشایندی به شما منتقل می‌شود. البته واقعیت این است که چنین قابی در وهله‌ی اول جلوی خط و خش را می‌گیرد و اگر به دنبال یک ماور مناسب برای جلوگیری از صدمات ناشی از سقوط هستید، بهتر است از بین دیگر گزینه‌ها دست به انتخاب بزنید. این محصول در حال حاضر در ۵ رنگ و با قیمت حدود ۹۰ هزار تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید کاور سامورایی مدل Scaly از دیجی‌کالا

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield Pro

لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس

برند نیلکین نیازی به معرفی چندانی ندارد و به همین خاطر قرارگیری یکی از کاور‌های ساخت این شرکت در لیست محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس اصلا تعجب‌آور نیست. کاور مدل Super Frosted Shield Pro از پلی‌کربنات ساخته شده و به شدت مقاوم است. این کاور از بافت خاص و جذابی بهره می‌برد و همین موضوع باعث شده احتمال لیز خوردن گوشی از دست کاربر به شدت کاهش پیدا کند. با توجه به باریک‌ بودن لبه‌های کاور، از نمای جلویی تقریبا حضور آن دیده نمی‌شود و همچنین به دلیلی باریکی و سبک بودن، خیلی زود حضور آن را فراموش می‌کنید. البته باید خاطرنشان کنیم این کاور، ماژول دوربین را پوشش نمی‌دهد. برای خرید این کاور از دیجی‌کالا باید حدود ۲۲۰ هزار تومان بپردازید و احتمالا از این خرید پشیمان نخواهید شد.

خرید کاور نیلکین از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل Bonny

لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس

اگر از جمله کاربرانی هستید که قصد مخفی کردن بدنه‌ی گوشی را ندارید، توصیه می‌کنیم از قاب‌های شفاف بهره ببرید. در این زمینه قاب‌های موسوم به ژله‌ای هم به فروش می‌رسند ولی این نوع قاب‌ها معمولا کیفیت چندان بالایی ندارند و بعد از مدتی استفاده رنگ آن‌ها تغییر پیدا می‌کند. اما کاور سامورایی مدل Bonny در کنار استفاده از بامپر مقاوم، از پنل پشتی شفاف بهره می‌برد که به‌خوبی رنگ پنل پشتی گوشی شما را نمایش می‌دهد. خوشبختانه بخش‌های مربوط به دکمه‌ها هم بسیار نرم هستند و برای بهره‌گیری از آن‌ها لازم نیست فشار زیادی وارد کنید. این محصول در سه رنگ مشکی، قرمز و سرمه‌ای با قیمت حدود ۱۴۰ هزار تومان در فروشگاه دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید کاور سامورایی مدل Bonny از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل SPC

لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس

در همان نگاه اول، طراحی خاص این کاور توجه را جلب می‌کند و به همین خاطر یکی از جذاب‌ترین لوازم جانبی برای گلکسی S22 پلاس محسوب می‌شود. برای ساخت این قاب از پلاستیک باکیفیت و نسبتا نرمی استفاده شده که حین دست زدن به آن حس خوشایندی به شما منتقل می‌شود. به طور کلی این کاور از دو بخش اصلی بدنه و بامپر تشکیل شده است. بدنه یا همان پنل پشتی شفاف است و بدنه‌ی گوشی را به خوبی نمایش می‌دهد. از سوی دیگر باید به استفاده از بامپر مقاوم اشاره کنیم که به خوبی دور تا دور گوشی را محافظت می‌کند که در صورت ضربه و سقوط، لبه‌های گوشی با آسیب خاصی روبرو نخواهند شد. اگر این محصول توجه شما را جلب کرده، در دو رنگ مشکی و قرمز می‌توانید آن را با قیمت حدود ۱۸۰ هزار تومان خریداری کنید.

خرید کاور سامورایی مدل SPC از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل YCADEN

لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس

این هم یکی دیگر از قاب‌های سیلیکونی محسوب می‌شود که در ۷ رنگ در فروشگاه دیجی‌کالا به فروش می‌رسد. کاورهای سیلیکونی برند سامورایی مبتنی بر مواد باکیفیتی هستند و بنابراین با خیال راحت مدت‌ها می‌توانید از این کاور‌ها بهره ببرید. در کنار محافظت مناسب از ماژول دوربین و تمام بخش‌های گوشی، باید به قرارگیری پوشش پارچه‌ای در بخش داخلی کاور هم اشاره کنیم که از ایجاد خراشیدگی روی گوشی جلوگیری می‌کند و در کل یک ویژگی پرطرفدار بین کاربران محسوب می‌شود. برای خرید این محصول از فروشگاه دیجی‌کالا باید حدود ۹۰ هزار تومان بپردازید.

خرید کاور سامورایی مدل YCADEN از دیجی‌کالا

کاور نیلکین مدل Nature TPU Pro

لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس

در نهایت باید به یکی دیگر از کاورهای ساخت شرکت نیلکین بپردازیم. همانطور که کمی بالاتر گفتیم، بیشتر کاور‌های موسوم به ژله‌ای کیفیت پایینی دارند اما این قاب از مواد بسیار باکیفیت و بادوامی ساخته شده و به همین خاطر با مشکل زرد شدن آن روبرو نخواهید شد. پنل پشتی مبتنی بر پلاستیک سخت است و به همین خاطر انعطاف‌پذیر محسوب نمی‌شود و از سوی دیگر نمی‌توانیم طراحی جذاب آن را کتمان کنیم که می‌تواند ظاهر گلکسی S22 پلاس شما را جذاب‌تر کند. بنابراین اگر به این نوع قاب‌ها علاقه دارید، توصیه می‌کنیم آن را خریداری کنید که برای این کار باید حدود ۱۷۰ هزار تومان بپردازید.

خرید کاور نیلکین مدل Nature TPU Pro از دیجی‌کالا

محافظ‌های نمایشگر گلکسی S22 پلاس

محافظ صفحه نمایش سرامیکی راندیکا مدل Full Glass

برخی کاربران بر این باور هستند که نمایشگر گوشی‌های جدید به اندازه‌ی کافی مقاوم هستند و به همین خاطر لزومی به استفاده از گلس‌های محافظ برای آن‌ها وجود ندارد. اما با توجه به اینکه قیمت گوشی‌ها بسیار بالا رفته، واقعیت این است که کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند و با پرداخت هزینه‌ی بسیار پایین، می‌توانید از گلس‌های محافظ مناسبی برای گوشی خود استفاده کنید. خوشبختانه این گلس مبتنی بر برش‌های دقیقی است و به خوبی کل نمایشگر گلکسی S22 پلاس را پوشش می‌دهد. همچنین باید خاطرنشان کنیم که برای آن از پوشش چربی‌گریز استفاده شده و در نتیجه اثر انگشت را چندان به خود جذب نمی‌کند. اگر به دنبال گلس باکیفیتی برای نمایشگر گوشی خود هستید، با پرداخت حدود ۴۰ هزار تومان می‌توانید این گلس را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه نمایش سرامیکی راندیکا از دیجی‌کالا

محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل ESG

یک گلس محافظ نمایشگر باید به راحتی روی نمایشگر گوشی موردنظر قرار بگیرد و به بهترین شکل در برابر ضربات و خط و خش از نمایشگر محافظت کند. این گلس محافظ چنین کار‌هایی را به خوبی انجام می‌دهد که البته طبیعتا نباید انتظار معجزه از آن داشته باشیم. اما در هر صورت تا حد زیادی خیال شما را بابت آسیب رسیدن به نمایشگر راحت می‌کند. با پرداخت حدود ۲۰۰ هزار تومان می‌توانید این محصول را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه نمایش گلس استار از دیجی‌کالا

محافظ لنز دوربین گلکسی S22 پلاس

محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل GL

با توجه به اینکه ماژول دوربین گلکسی S22 پلاس بسیار برجسته است، بنابراین در معرض خط و خش زیادی قرار دارد. در نتیجه اگر کاور استفاده شده برای گوشی از ماژول دوربین محافظت نمی‌کند، بهتر است یک محافظ لنز دوربین خریداری کنید. این محافظ به‌خوبی ماژول دوربین را پوشش می‌دهد و از خود لنزها هم محافظت می‌کند تا با خط و خش روبرو نشوند. با وجود اینکه در چند سال گذشته پوشش محافظ استفاده شده برای لنز دوربین‌های گوشی‌های هوشمند بسیار بهتر شده، اما در هر صورت برخی کاربران ریسک نمی‌کنند و با استفاده از چنین محافظ‌هایی، خیال خود را راحت می‌کنند. برای خرید این محصول از فروشگاه دیجی‌کالا باید حدود ۶۵ هزار تومان بپردازید.

خرید محافظ لنز دوربین بادیگارد از دیجی‌کالا

شارژر گلکسی S22 پلاس

شارژر دیواری ۴۵ وات سامسونگ مدل EP-TA845

با توجه به اینکه گلکسی S22 پلاس مانند دیگر گوشی‌های این خانواده با شارژر راهی بازار نشده، پس به ناچار در لیست خرید لوازم جانبی این گوشی باید شارژر هم قرار دهید. همانطور که گفتیم این گوشی از شارژ سیمی ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند و سامسونگ هم یک شارژر ۴۵ واتی باکیفیتی راهی بازار کرده که کاربران می‌توانند آن را خریداری کنند. این شارژر همراه با کابل USB-C باکیفیتی ارائه شده و در کل می‌توانید از این شارژر برای شارژ کردن انواع دستگاه‌ها هم استفاده کنید. البته باید خاطرنشان کنیم وزن این شارژر به ۱۰۹ گرم می‌رسد و بنابراین شارژر سنگینی به حساب می‌آید. شارژر دیواری ۴۵ وات سامسونگ با قیمت حدود ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید شارژر دیواری ۴۵ وات سامسونگ مدل EP-TA845 از دیجی‌کالا

شارژر دیواری ۶۵ وات یوسمز مدل US-CC110

این شارژر مبتنی بر جدیدترین تکنولوژی شارژرهای دیواری یعنی GaN است. در این تکنولوژی به جای سیلیکون از ماده‌ای موسوم به گالیوم نیترید استفاده می‌شود و در نتیجه شارژرهای مجهز به این فناوری مقاومت بسیار بالاتری ارائه می‌دهند و گرمای بسیار کمتری تولید می‌کنند. این شارژر از ۲ پورت USB-C و ۱ پورت USB-A بهره می‌برد و در نتیجه می‌توانید به طور همزمان سه دستگاه را شارژ کنید. اگر از هر دو پورت USB-C برای شارژ همزمان دو دستگاه استفاده کنید، یکی از پورت‌ها توان ۴۵ وات و دیگری توان ۱۸ وات ارائه می‌دهد و این یعنی در هر صورت برای گلکسی S22 پلاس شارژر ایده‌آلی محسوب می‌شود. با پرداخت حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌توانید این شارژر را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید شارژر دیواری ۶۵ وات یوسمز از دیجی‌کالا

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-P5400

همانطور که در ابتدا گفتیم، گلکسی S22 پلاس از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند و بنابراین در بین لوازم جانبی این گوشی، خرید شارژر بی‌سیم را هم توصیه می‌کنیم. در بازار شارژرهای بی‌سیم متنوعی وجود دارد و خود سامسونگ هم چند مدل راهی بازار کرده است. این شارژر بی‌سیم از شارژ همزمان گوشی و یک گجت دیگر پشتیبانی می‌کند و سرعت ۱۵ وات را ارائه می‌کند. درون این شارژر یک فن تعبیه شده تا حین شارژ، گوشی شما چندان داغ نشود. برای خرید این محصول از دیجی‌کالا باید حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بپردازید.

خرید شارژر بی سیم سامسونگ از دیجی‌کالا

سخن پایانی

در این مطلب به تعدادی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس در دیجی‌کالا پرداختیم. البته برای این گوشی لوازم جانبی بسیار بیشتری به فروش می‌رسد که با مراجعه به سایت دیجی‌کالا می‌توانید آن‌ها را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید.

  • محبوب‌ترین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن در دیجی کالا

نوشته محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس در دیجی کالا اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala