پیش‌تر خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد در نخستین روزهای فوریه‌ی ۲۰۲۳ از گوشی‌های سری گلکسی S23 رونمایی کند. آن خبر توسط یکی از افشاگران منتشر شد و در نتیجه خیلی نمی‌شد به صحت آن اطمینان کرد. اما حالا یکی از مقامات خود سامسونگ این خبر را تأیید و اعلام کرده در هفته‌ی نخست ماه فوریه که مصادف است با سومین هفته‌ی بهمن ماه سال ۱۴۰۱، از این پرچم‌دارهای مورد انتظار رونمایی خواهد شد.

این رویداد طبق اطلاعات منتشر شده توسط خود سامسونگ قرار است به نخستین رویداد حضوری بعد از دوران کرونا (سال ۲۰۲۰) تبدیل شود و در سن فرانسیسکو آمریکا هم برگزار خواهد شد. اینطور هم که به نظر می‌رسد، باید انتظار داشته باشیم این گوشی‌ها اواخر همان ماه یا به عبارتی دیگر اوایل دی ماه در بازارهای جهانی برای فروش در دسترس قرار بگیرند.

  • حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا شاید به ۲۲۰۰ نیت برسد

در رابطه با گوشی‌های سری گلکسی S23 تاکنون اطلاعات زیادی منتشر شده است که از جمله این موارد می‌توان به تجهیزشان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اشاره کرد. این پردازنده از لحاظ توانایی پردازشی و گرافیکی و همچنین از لحاظ مصرف انرژی بسیار بهتر از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است اما خبر خوب برای علاقه‌مندان به گوشی‌های سامسونگ این است که این شرکت کره‌ای قصد دارد از نسخه‌ی اورکلاک شده‌ی پردازنده‌ی جدید کوالکام در گوشی‌هایش استفاده کند و در نتیجه سری گلکسی S23 روی کاغذ باید از تمام پرچم‌داران هم‌رده‌ی خود عملکرد بهتری داشته باشد.

همچنین به نظر می‌رسد دو مدل استاندارد و پلاس قرار است بدون هیچگونه ماژول دوربینی راهی بازار شوند و این یعنی دوربین‌ها روی پنل پشتی تعبیه می‌شوند. در رابطه با باتری این دو گوشی هم باید بگوییم که به‌تازگی اطلاعاتی از FCC منتشر شده که به لطف آن متوجه شدیم گلکسی S23 قرار است با یک باتری ۳۷۸۵ میلی‌آمپر ساعتی و گلکسی S23 پلاس هم با یک باتری ۴۵۶۵ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار شوند. البته در صورت درست بودن این خبر باید اعداد ۳۹۰۰ و ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت را در مقابل مشخصات فنی این دو گوشی شاهد باشیم. گلکسی S23 اولترا هم همچنان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. علاوه بر این‌ها، گفته می‌شود سامسونگ می‌خواهد پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای را هم به گوشی‌های جدید خود اضافه کند.

خرید محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ از دیجی‌کالا
  • گلکسی S22 بخریم یا منتظر سری گلکسی S23 باشیم؟

منبع: GSMArena ,SamMobile

نوشته سامسونگ تأیید کرد؛ گلکسی S23 در هفته سوم بهمن رونمایی می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala