این گوشی از پنل پشتی پلاستیکی و فریم آلومینیومی بهره می‌برد که چنین مشخصه‌ای با توجه به قیمت آن کاملا منطقی و قابل انتظار است. البته در این میان باید به بهره‌گیری از گواهی IP68 اشاره کنیم و بنابراین یک گوشی کاملا ضدآب محسوب می‌شود. در پنل جلویی آن شاهد نمایشگر ۶.۵ اینچی هستیم که مبتنی بر پنل Super AMOLED و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ارائه می‌کند. رزولوشن این نمایشگر به ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ می‌رسد و بر روی آن شیشه محافظ گوریلا گلس ۳ تعبیه شده است.

  • محبوب‌ترین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن در دیجی کالا

مشخصات گوشی گلکسی S20 FE

لوازم جانبی S20 FE

این گوشی در دو مدل مجهز به چیپست‌های اگزینوس ۹۹۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ به فروش می‌رسد که در دیجی‌کالا می‌توانید مدل دارای چیپست اسنپدراگون را خریداری کنید. در ماژول دوربین به غیر از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. برای دوربین سلفی هم می‌توانید از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کنید. انرژی گلکسی S20 FE از طرف باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سیمی ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. البته همراه با این گوشی یک شارژر ۱۵ واتی ارائه می‌شود و بنابراین برای بهره‌گیری از حداکثر سرعت شارژ، باید یک شارژر جداگانه برای آن خریداری کنید.

خرید گلکسی S20 FE از دیجی‌کالا

کاورهای محافظ گلکسی S20 FE

کاور لوکسار مدل Zeus

لوازم جانبی S20 FE

برند لوکسار که در زمینه‌ی ساخت قاب‌های محافظ گوشی‌ها سابقه‌ی زیادی دارد، این قاب را با طراحی جذاب برای گلکسی S20 FE راهی بازار کرده است. در کنار بهره‌گیری از مواد باکیفیت که منجر به افزایش دوام این کاور شده، باید به وجود یک نگه‌دارنده دوحالته مخفی هم اشاره کنیم که با استفاده از آن قادر به قرار دادن گوشی در حالت ایستاده یا افقی هستید. همچنین نباید قابلیت اتصال مستقیم به هولدرهای آهنربایی ماشین را از قلم بیندازیم. این قاب تاییدیه استاندارد نظامی برای سقوط از ارتفاع ۳ متری را در اختیار دارد. بنابراین اگر به دنبال یک کاور محافظ مناسب با مقاومت بالا هستید، این محصول را در نظر بگیرید.

خرید کاور لوکسار مدل Zeus از دیجی‌کالا

کاور لوکسار مدل Silca

لوازم جانبی S20 FE

این هم یکی دیگر از کاور‌های برند لوکسار است که برای ساخت آن از TPU و مواد سیلیکونی استفاده شده. به همین خاطر بدنه‌ی انعطاف‌پذیری دارد و می‌توانید از بین ۴ رنگ دست به انتخاب بزنید. این قاب تا حد زیادی انعطاف‌پذیر است و اگر این ویژگی برای شما اهمیت زیادی دارد، توصیه می‌کنیم این محصول را هم در بین گزینه‌های خود قرار دهید. خوشبختانه کاور لوکسار مدل Silca با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد و با توجه به اینکه ماژول دوربین را هم به خوبی پوشش می‌دهد، دیگر لازم نیست نگران به وجود آمدن خط و خش روی این ماژول باشید.

خرید کاور لوکسار مدل Silca از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل YCADEN

لوازم جانبی S20 FE

این کاور معمولا طرفداران زیادی دارد زیرا از مواد انعطاف‌پذیری ساخته شده و در کل وقتی به آن دست می‌زنید، حس خوشایندی منتقل می‌شود. به لطف بهره‌گیری از مواد موسوم به LSR، کاور موردنظر مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما از خود نشان می‌دهد و در ضمن لازم نیست چندان نگران به جا ماندن اثر انگشت روی آن باشید. در بخش داخلی هم پوشش میکروفیبر استفاده شده که داشتن حالت پرزی نرم، جلوی خراشیدگی پنل پشتی گوشی را می‌گیرد. به لطف همین ویژگی‌ها و البته قیمت مناسب، کاور سامورایی مدل YCADEN یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی برای گوشی گلکسی S20 FE به حساب می‌آید.

خرید کاور سامورایی مدل YCADEN از دیجی‌کالا

کاور نیلکین مدل CamShield

لوازم جانبی S20 FE

در همان نگاه اول طراحی کلاسیک این کاور توجهات را جلب می‌کند. همچنین باید به وجود پوشش محافظ کشویی برای ماژول دوربین هم اشاره کنیم که خیال شما را بابت محافظت کامل از این بخش راحت می‌کند. با توجه به اینکه پنل پشتی این قاب بافت خاصی دارد، گوشی از دست شما لیز نمی‌خورد. البته اگر از جمله کاربرانی هستید که قاب‌های حجیم را دوست ندارید، این محصول احتمالا گزینه‌ی مناسبی برای شما نخواهد بود ولی در هر صورت به لطف همین حجیم بودن، در برابر ضربات مختلف می‌تواند مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد.

خرید کاور نیلکین مدل CamShield از دیجی‌کالا

کاور زوبینا مدل Goorin

لوازم جانبی S20 FE

کاور‌های سیلیکونی معمولا با رنگ‌های جذاب و قیمت پایین به فروش می‌رسند و کاور زوبینا مدل Goorin هم از این قاعده مستثنا نیست. این قاب هم ویژگی خاصی ندارد ولی در هر صورت می‌تواند به خوبی از گوشی شما در برابر ضربات محافظت کند. درون این قاب هم مانند بسیاری از کاور‌های سیلیکونی پوشش میکروفیبر دیده می‌شود. به لطف بهره‌گیری از مواد مات، دیگر لازم نیست نگران باقی ماندن اثر انگشت بر روی کاور باشید. همچنین باید خاطرنشان کنیم این کاور ضخامت کمی دارد و بنابراین حجم و ضخامت گوشی را چندان تغییر نمی‌دهد. اما در نهایت مهم‌ترین مزیت این قاب، رنگ‌های جذاب آن است و با توجه به قیمت پایینی که دارد، برخی کاربران رنگ‌های مختلف آن را خریداری می‌کنند تا در روزهای مختلف از قاب‌های رنگارنگ برای گوشی خود بهره ببرند.

خرید کاور زوبینا مدل Goorin از دیجی‌کالا

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield

لوازم جانبی S20 FE

برند نیلیکن چند مدل کاور محدود را برای گوشی‌های متنوع ساخت شرکت‌های مختلف راهی بازار کرده و با توجه به اینکه این کاورها کیفیت بسیار خوبی دارند، قیمت بالای آن‌ها اصلا تعجب‌آور نیست و با وجود این قیمت بالا، با استقبال گسترده‌ای روبرو می‌شوند. یکی از این کاورهای مشهور مدل Super Frosted Shield است که از پلاستیک سخت ساخته شده و به همین خاطر اصلا انعطاف‌پذیر نیست. همچنین نباید بافت خاص پنل پشتی آن را از قلم بیندازیم که جذابیت این کاور را افزایش داده است. از مهم‌ترین جذابیت‌های این قاب می‌توانیم به ضخامت و وزن بسیار پایین آن اشاره کنیم و به همین خاطر بعد از مدتی استفاده، عملا حضور آن را فراموش می‌کنید.

خرید کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield از دیجی‌کالا

کاور مدل CarbonFiber

لوازم جانبی S20 FE

همین ابتدا باید بگوییم که مهم‌ترین مزیت این کاور نسبت به رقبا این است که قیمت بسیار پایینی دارد. بنابراین اگر از جمله افرادی هستید که فکر می‌کنید گوشی از دست شما نمی‌افتد و صرفا به دنبال قاب باریک و سبکی برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی بدنه هستید، این گزینه را پیشنهاد می‌کنیم. البته به خاطر داشته باشید که بریدگی مربوط به ماژول دوربین همسطح آن است و این یعنی از ماژول دوربین هم محافظت نمی‌کند. اما در هر صورت با توجه به قیمتی که دارد، یک گزینه‌ی بسیار جذاب به حساب می‌آید.

خرید کاور مدل CarbonFiber از دیجی‌کالا

کیف کلاسوری کیس می مدل Vintage-013

لوازم جانبی S20 FE

با وجود اینکه برخی کاربران اصلا دل خوشی از کاورهای کلاسوری ندارند، اما واقعیت این است که این نوع قاب‌ها هم طرفداران زیادی دارند و به همین خاطر مثلا کیف کلاسوری کیس می مدل Vintage-013 توانسته به لیست پرفروش‌ترین لوازم جانبی گلکسی S20 FE راه پیدا کند. برای این کاور از چرم مصنوعی استفاده شده و درون آن جای مخصوص کارت و پول هم وجود دارد که می‌توانید از این مشخصه بهره ببرید. اگرچه این کاور قیمت بالایی دارد، ولی در عوض از کیفیت بالایی بهره می‌برد و برای خرید آن می‌توانید از بین ۷ رنگ دست به انتخاب بزنید.

خرید کیف کلاسوری کیس می از دیجی‌کالا

کاور گاردتک مدل Dcamp2

لوازم جانبی S20 FE

در نهایت باید به کاور گاردتک مدل Dcamp2 بپردازیم که ظاهر خشنی دارد و همین موضوع جذابیت آن را افزایش داده است. به لطف تنوع و کیفیت بالای مواد استفاده شده، این کاور در برابر ضربات مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مفید این قاب، وجود حلقه‌ی نگه‌دارنده در پنل پشتی آن است و به همین خاطر مثلا می‌توانید انگشت خود را در آن قرار دهید یا اینکه از آن به عنوان استند بهره ببرید. از سوی دیگر باید به بهره‌گیری از این حلقه برای اتصال به هولدرهای آهنربایی خودروها اشاره کنیم. در حال حاضر این قاب در سه رنگ در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید کاور گاردتک مدل Dcamp2 از دیجی‌کالا

محافظ‌های نمایشگر گلکسی S20 FE

محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای مدل SuperD

اگر نگران ضربه به نمایشگر و آسیب دیدن آن هستید، پس چاره‌ای جز استفاده از گلس محافظ ندارید. در این زمینه‌ گزینه‌های مختلفی وجود دارد ولی این مدل با وجود اینکه قیمت بسیار بالایی دارد، دوام بالایی را به ارمغان می‌آورد. برخی گلس‌ها نمی‌توانند چندان در برابر ضربه مقاومت کنند ولی این مدل بعد از دریافت ضربه، جلوی عبور ضربه‌ی موردنظر به نمایشگر را می‌گیرد. همچنین در این گلس خبری از جای مربوط به دوربین سلفی نیست ولی خوشبختانه کیفیت دوربین سلفی را کاهش نمی‌دهد. البته با توجه به اینکه حسگر اثر انگشت این گوشی زیر نمایشگر قرار دارد، طبیعتا استفاده از گلس منجر به کاهش سرعت آن می‌شود.

خرید محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای مدل SuperD از دیجی‌کالا

محافظ صفحه نمایش سرامیکی مات گلس ناب مدل CerMatte

برخی کاربران علاقه‌ی زیادی به استفاده از گلس‌های محافظ مات دارند و به همین خاطر این گلس محافظ در بین محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی S20 FE دیده می‌شود. به لطف مات بودن گلس، دیگر خبری از بازتاب نیست و در ضمن این نوع گلس‌ها کمترین میزان جذب اثر انگشت را دارند. بنابراین نه‌تنها می‌تواند از نمایشگر گوشی شما محافظت کند، بلکه تا حدی جذابیت ظاهری گوشی را هم افزایش می‌دهد.

خرید محافظ صفحه نمایش سرامیکی مات از دیجی‌کالا

محافظ لنز دوربین گلکسی S20 FE

محافظ لنز دوربین گلس استار مدل P

با وجود اینکه شیشه‌ی قرار گرفته روی لنز دوربین مقاومت بالایی دارد، اما در صورتی که گوشی از دست شما به زمین بیفتد، احتمال آسیب دیدن ماژول دوربین بالا خواهد بود. بنابراین برخی کاربران برای محکم‌کاری ترجیح می‌دهند از محافظ لنز دوربین بهره ببرند که در مدل‌های مختلف به فروش می‌رسند. برخی از این محافظ‌های لنز ضد ضربه هستند و برخی دیگر صرفا برای جلوگیری از ایجاد خط و خش مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل هم قیمت بسیار پایینی دارد و در کل بیشتر مناسب جلوگیری از خط و خش است.

خرید محافظ لنز دوربین گلس استار مدل P از دیجی‌کالا

محافظ لنز دوربین شهر گلس مدل METAL

این محافظ به‌خوبی ماژول دوربین را پوشش می‌دهد و از خود لنزها هم محافظت می‌کند تا با خط و خش روبرو نشوند و همچنین در صورت ضربه به ماژول دوربین، احتمال آسیب رسیدن به آن تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. این محصول هم خوشبختانه قیمت بسیار پایینی دارد و به همین خاطر خرید آن را توصیه می‌کنیم.

خرید محافظ لنز دوربین شهر گلس از دیجی‌کالا

شارژر گلکسی S20 FE

شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل ۲۵W EP-TA800

همانطور که در ابتدای مطلب نوشتیم، گوشی گلکسی S20 FE با وجود اینکه از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند، اما همراه با شارژر ۱۵ واتی راهی بازار شده است. بنابراین اگر به دنبال بهره‌گیری از حداکثر سرعت شارژ این گوشی هستید، باید شارژر ۲۵ واتی سامسونگ را خریداری کنید. سرعت شارژ با این شارژر نسبت به شارژر ۱۵ واتی ارائه شده همراه با گوشی به طور محسوسی بالاتر است و بنابراین برای شارژ کردن باتری زمان کمتری منتظر می‌مانید. با توجه به اینکه این شارژر توسط سامسونگ ساخته شده، با خیال راحت می‌توانید آن را خریداری و استفاده کنید و لازم نیست نگران کیفیت آن باشید.

خرید شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ از دیجی‌کالا

سخن پایانی

در این مطلب به تعدادی از محبوب‌ترین لوازم جانبی گوشی گلکسی S20 FE که در دیجی‌کالا به فروش می‌رسند، پرداختیم. بنابراین اگر به دنبال خرید لوازم جانبی برای این گوشی هستید، احتمالا حداقل یکی از این محصولات توجه شما را جلب خواهد کرد. به نظر شما برای یک گوشی هوشمند کدام‌یک از این محصولات اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

  • محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی S22 پلاس در دیجی کالا

نوشته محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی S20 FE در دیجی‌کالا اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala