او خاطرنشان کرده که رقابت با آیفون در بازار آمریکا اصلا کار ساده‌ای نیست زیرا آیفون‌ها به‌خصوص به لطف مشخصه‌هایی مانند iMessage و ایردراپ طرفداران پروپاقرص زیادی دارند و بخش قابل توجهی از افراد نسل Z هم طرفدار گوشی‌های اپل هستند. او ادامه داده که شاید اپل در آینده‌ی نه‌چندان دور بتواند ۸۰ درصد از بازار موبایل آمریکا را از آن خود کند که در این صورت، فضای کافی برای رقابت تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی وجود نخواهد داشت.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این شرکت موفق شده ۶۰۰ هزار واحد از اولین هدفون خود موسوم به Ear (1) را به فروش برساند. همچنین طبق تخمین‌های صورت گرفته، مدیران این شرکت پیش‌بینی کرده‌اند که درآمد شرکت ناتینگ از ۲۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ به ۲۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۲ افزایش پیدا می‌کند. البته ناتینگ کماکان یک شرکت زیان‌ده محسوب می‌شود که کارل پی می‌گوید بخشی از این موضوع به نوسانات قیمت ارزهای کشورهای مختلف برمی‌گردد. با این حال او قصد دارد در سال ۲۰۲۴ ناتینگ را به یک شرکت سودآور تبدیل کند.

بعد از انتشار این گزارش، کارل پی با انتشار توییتی اعلام کرده که به این زودی‌ها نسل دوم گوشی این شرکت راهی بازار نخواهد شد. بنابراین حتی اگر گوشی موردنظر برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده باشد، در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از آن نخواهیم بود.

خرید گوشی موبایل ناتینگ مدل Phone 1 از دیجی‌کالا

منبع: MacRumors

نوشته شرکت ناتینگ می‌خواهد وارد بازار آمریکا شود؛ رقیب جدید آیفون اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala