شیائومی می‌خواهد در تاریخ ۷ یا ۸ دسامبر (فردا یا پس‌فردا) یک رویداد سخت‌افزاری برگزار و در آن از محصولات جدید خود رونمایی کند. اگرچه گل سر سبد این رویداد، گوشی‌های پرچم‌دار سری شیائومی ۱۳ خواهند بود (در دو مدل استاندارد و پرو) اما این شرکت چینی ظاهرا می‌خواهد از یک سری محصولات دیگر هم در کنار این گوشی‌ها رونمایی کند که از جمله این موارد می‌توان به شیائومی بادز ۴ و واچ S2 اشاره کرد که به ترتیب هدفون بی‌سیم و ساعت هوشمند این شرکت محسوب می‌شوند.

اگرچه تاکنون اطلاعات زیادی در رابطه با سری شیائومی ۱۳ منتشر شده اما در رابطه با این گجت‌های پوشیدنی کوچک چیز خاصی نشنیده بودیم. فقط این محصولات باید در نخستین روز دسامبر، یعنی ۵ روز قبل معرفی می‌شدند که این اتفاق به خاطر ادای احترام به جیانگ زمین، رئیس جمهور پیشین چین که به تازگی درگذشته قرار است یک هفته با تأخیر صورت بگیرد.

  • اطلاعاتی از نمایشگر و ترکیب حافظه داخلی و رم شیائومی ۱۳ منتشر شد
شیائومی واچ S2 بادز 4
شیائومی واچ S2 بادز 4
شیائومی واچ S2 بادز 4
شیائومی واچ S2 بادز 4

به تازگی وب‌سایت ۹۱Mobiles اطلاعاتی را در رابطه با قیمت شیائومی واچ S2 و بادز ۴ منتشر کرده مبنی بر اینکه شیائومی بادز ۴ با قیمت ۶۰۰ یوآن (۸۶ دلار) در دسترس قرار خواهد گرفت که این کمتر از قیمتی است که برای بادز ۳ پرو در نظر گرفته شده بود. این مدل با قیمت ۷۰۰ یوآن (۱۰۰ دلار) راهی بازار شد که اکنون حدودا ۳۰ دلار از قیمتش کاسته شده است. شیائومی بادز ۳ هم با قیمت ۵۰۰ یوآن (۷۲ دلار) راهی بازار شد ولی حالا با قیمت ۴۳ دلار به فروش می‌رسد.

شیائومی واچ S2 هم قرار است با قیمت ۱۰۰۰ یوآن (۱۴۳ دلار) به فروش برسد. در حالی که واچ S1 با ۱۰۰ یوآن قیمت بیشتر (۱۱۰۰ یوآن = ۱۵۸ دلار) عرضه شد. شیائومی واچ S1 پرو هم به عنوان مدل مجهزتر و قدرتمندتر در ماه آگوست و با قیمت ۱۵۰۰ یوآن (۲۱۵ دلار) به بازار عرضه شد. به عبارتی دیگر، شیائومی برخلاف هدفون بادز ۴ قیمت واچ S2 را در مقایسه با نسل قبل کاهش داده است. از جمله قابلیت‌های واچ S2 می‌توان به امکان اندازه‌گیری درصد چربی بدن، اندازه‌ی ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری و… اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود این ساعت در بازار جهانی هم عرضه خواهد شد.

خرید محبوب‌ترین ساعت و مچ‌بند هوشمند شیائومی از دیجی‌کالا خرید محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم شیائومی از دیجی‌کالا
  • شیائومی ۱۳ در تست باتری آیفون ۱۴ پرو مکس را پشت سر گذاشت

منبع: NotebookCheck

نوشته قیمت شیائومی واچ S2 و هدفون شیائومی بادز ۴ لو رفت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala