گوشی‌های هوشمند قیمت‌های متفاوتی دارند که هر شخص با توجه به نیاز و توان مالی خود، یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند. حالا که شما می‌خواهید گوشی هوشمند را برای یک شخص دیگر به عنوان هدیه خریداری کنید، باید آن را از تمام جوانب بررسی کنید تا به بهترین نتیجه‌ی ممکن برسید. در ادامه به ۷ گوشی جذاب و خوش‌قیمت برای هدیه دادن می‌پردازیم:

خرید گوشی‌های هوشمند

۱) سامسونگ گلکسی A53 5G

خرید سامسونگ گلکسی A53 5G

سامسونگ معمولاً در مورد دستگاه‌های پرچمدار خود سر و صدای زیادی را به پا می‌کند. با این وجود گاهی گوشی‌های میان رده و مقرون به صرفه نیز بین مردم و کاربران برجسته می‌شوند و محبوبیت بالایی پیدا می‌کنند، که سامسونگ گلکسی A53 5G جزو این موارد است. حال بهتر است کمی وارد جزئیات این گوشی جذاب شویم.

گلکسی A53 چهار لنز برای عکاسی دارد. لنز اصلی دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است. در حالی که لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض را نیز ارائه می‌دهد. دو لنز دیگر شامل یک ماکرو ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌های نزدیک و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیگر که با Live Focus کار می‌کند.

برای این مدل مقرون به صرفه، صفحه نمایش بزرگ Super AMOLED با سایز ۶.۵ اینچی واقعا شاهکار به حساب می‌آید. دوربین جلوی این گوشی موبایل ۳۲ مگاپیکسلی است. همچنین یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دارد. فضای ذخیره‌سازی مرسوم روی این گوشی موبایل ۱۲۸ گیگابایت است که شما می‌توانید از کارت حافظه‌ی خارجی نیز در استفاده کنید تا ظرفیت موبایل خود را به صورت دلخواه افزایش دهید.

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A53 5G

۲) آیفون SE 2022

هدیه دادن گوشی هوشمند آیفون SE 2022

آیفون SE 2022 کوچک‌ترین و ارزان‌ترین آیفونی است که شما می‌توانید آن را خریداری نمایید. احتمالا تعجب می‌کنید اگر بفهمید که آیفون SE با این قیمت پایین همان پردازنده‌ای را در داخل خود دارد که آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو از آن استفاده می‌کنند. این گوشی موبایل خاص برای هر کسی که می‌خواهد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کند و بهترین بازخورد را از تلفن همراه خود داشته باشد، یک پیشنهاد وسوسه‌کننده است.

خبر خوب این است که آیفون SE 2022 دارای استاندارد IP67 مقاومت در برابر آب است. پس اگر این گوشی برای مدت کوتاهی در آب باشد یا در باران از آن استفاده کنید، احتمالا با مشکلی درگیر نخواهید شد. اپل برای سال‌ها از گوشی‌های خود با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری پشتیبانی می‌کند و این بدان معناست که شما نباید نگران پشتیبانی نرم‌افزاری از طرف اپل باشید.

آیفون‌ها قابلیت افزودن کارت حافظه خارجی را ندارند؛ پس در هنگام خرید آیفون باید به صورت بلندمدت فکر کنید و سپس حافظه‌ی داخلی گوشی موبایل خود را انتخاب نمایید. بسیاری از فعالان حوزه تکنولوژی عمر مفید این گوشی موبایل را حدود ۳ الی ۴ سال در نظر می‌گیرند که این مورد کاملا وابسته به نوع کاربری و سلیقه شماست. پس اگر در حال حاضر هدیه دادن گوشی هوشمند جزو دغدغه‌های شماست، روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

خرید گوشی موبایل آیفون SE 2022

۳) سامسونگ گلکسی A13

هدیه دادن گوشی هوشمند آیفون SE 2022

چند سالی می‌شود که سری گلکسی A در گوشی‌های موبایل سامسونگ انتخاب افرادی هستند که به گوشی هوشمند ارزان قیمت نیاز دارند. با این وجود قیمت ارزان این سری از گوشی‌ها باعث افت عملکرد و یا کیفیت آن‌ها نشده و هنوز هم بین گوشی‌های موبایل هم‌رده‌ی خود، حرف برای گفتن دارند. سامسونگ گلکسی A13 جانشین گلکسی A12 است که تغییرات قابل توجهی در آن اعمال شد.

علاوه بر قیمت، همه چیز در آزمایش‌های ما روی این تلفن همراه رضایت‌بخش بود. صفحه نمایش ۶.۶ اینچی و کیفیت آن بسیار مناسب هستند و از طرفی عمر باتری A13 به نسبت قیمت آن خیره‌کننده بود. جالب است بدانید که بسیاری از افراد برای گوشی موبایل دوم خود به سراغ این گوشی با طراحی بسیار ساده و البته جذاب می‌روند. رنگ‌بندی این دستگاه در ایران عالی است و ۴ رنگ از آن در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا موجود است.

قاب جلوی گوشی از جنس شیشه و قاب پشت و فریم آن از جنس پلاستیک هستند. ۴ دوربین عقب با رزولوشن عکس ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی روی این گلکسی جذاب قرار داده شده است. طبق ادعای سامسونگ دوام باتری این گوشی برای مکالمه حدود ۳۸ ساعت است! حافظه‌ی داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایت است که شما می‌توانید از کارت حافظه‌ی خارجی نیز برای آن استفاده کنید. برای خرید این گوشی زیبا و خاص با قیمتی استثنائی روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A13

۴) سامسونگ گلکسی A73 5G

خرید آیفون SE 2022

در سال ۲۰۲۲ سامسونگ نه تنها یک گوشی، بلکه پنج گوشی هوشمند را در مجموعه گلکسی A عرضه کرد. گلکسی A73 5G در کنار گلکسی A53 5G و A33 5G و A23 و A13 جزو این لیست‌ بودند. از دید کاربران سامسونگ گلکسی A73 در نگاه اول بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

این دستگاه از پلی‌کربنات ساخته شده و به همین دلیل از هر زاویه‌ای خاص به نظر می‌رسد. روکش پشت گوشی مات است تا اثر انگشت کمتر روی آن قرار بگیرد. لبه‌ی سمت راست گوشی دارای دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه‌ی روشن و خاموش است. در حالی که در لبه‌ی سمت چپ هیچ دکمه‌ای قرار ندارد. در نتیجه کار کردن با این گوشی موبایل با دو دست بسیار آسان خواهد بود. لبه‌ی پایینی نیز دارای میکروفون، پورت شارژ تایپ C و بلندگو است.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن دو روز با استفاده‌ی معمولی دوام می‌آورد. چهار رنگ زیبای خاکستری، سفید، سبز و مشکی از این گوشی موبایل هیجان‌انگیز در فروشگاه دیجی‌کالا موجود است. بدون شک گلکسی A73 5G یک گوشی عالی است؛ اما اگر به صفحه نمایش بزرگ‌تر و پردازنده‌ی اسنپدراگون بهتر و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی نیاز نداشته باشید، گلکسی A53 5G انتخاب بهتر برای شما خواهد بود.

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73 5G

۵) شیائومی Redmi Note 11 pro 4G

هدیه دادن گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 11 pro 4G

حالا که تعدادی گوشی موبایل از برندهای آیفون و سامسونگ به شما معرفی کرده‌ایم، بهتر است که از برند محبوب شیائومی نیز غافل نشویم. اولین نگاه به Redmi Note 11 Pro 4G حس برتر بودن گوشی را با کاربران منتقل می‌کند. این دستگاه دارای یک صفحه‌ی تخت و دوربین مستطیلی در پشت است. پشت این دستگاه دارای روکش شیشه‌ای مات است که نه تنها ظاهر آن را زیباتر می‌کند بلکه باعث می‌شود که لکه‌های بسیار کمتری روی آن بمانند.

این دستگاه به شکلی طراحی شده که شما بتوانید به راحتی و فقط با یک دست با آن کار کنید. در بخش مستطیلی پشت گوشی ۴ دوربین قرار دارد که قسمت بالایی دارای لنز اصلی و قسمت پایین دارای سه لنز دیگر و یک فلاش LED است. یکی از معایب این گوشی مثل گوشی‌های آیفون، بیرون بودن دوربین‌ها از پشت است که با استفاده از یک قاب درست و خوب، این مشکل به صورت کامل رفع خواهد شد.

Redmi Note 11 Pro 4G استاندارد IP53 را داراست که آن را در برابر گرد و غبار مقاوم می‌کند. حالا جالب است بدانید که شیائومی عایق لاستیکی اضافی در اطراف بخش سیم‌کارت اضافه کرد تا آب یا گرد و غبار از طریق این شیار راهی برای ورود به گوشی شما نداشته باشند. در جلوی دستگاه نیز یک پنل ۶.۶۷ اینچی AMOLED و یک دوربین سلفی قرار دارد. صفحه نمایش آن دارای حاشیه‌ای معقول است.

در لبه‌ی سمت چپ گوشی دکمه‌ای قرار ندارد و در لبه‌ی سمت راست دکمه‌های تنظیم صدا و کلید روشن و خاموش در کنار حسگر اثر انگشت قرار گرفته‌اند. این دستگاه فوق‌العاده باریک و سبک است که طراحی و ساخت آن را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند. برای مشاهده قیمت و خرید این گوشی خوب روی دکمه‌ی زیر ضربه بزنید.

خرید گوشی‌ موبایل شیائومی Redmi Note 11 pro 4G

۶) وان پلاس NORD N10 5G

هدیه دادن گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 11 pro 4G

OnePlus N10 5G یک گوشی میان‌رده‌ی مستحکم است. صفحه نمایش ۶.۵ اینچی آن برای تماشای فیلم و یا بازی کردن عالی است و همچنین بلندگوهای دوگانه‌ی آن کیفیت صدای قابل قبولی را به کاربران ارائه می‌دهند. پردازنده‌ی آن اسنپدراگون ۶۹۰ است که همراه با ۶ گیگابایت رم جزو گوشی‌های خوب و سریع محسوب می‌شود.

بسیاری از افراد این گوشی موبایل را یک همه‌کاره‌ی خوب با قیمت عالی در نظر می‌گیرند. حافظه ۱۲۸ گیگابایتی این تلفن همراه با پشتیبانی کامل از کارت حافظه‌ی خارجی حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. باتری به کار رفته در آن ۴۳۰۰ میلی‌آمپری است که تا حدی قابل قبول است. این گوشی با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود و در نهایت فقط اندروید ۱۱ را دریافت خواهد کرد.

جنس صفحه‌ی پشتی OnePlus N10 5G از پلاستیک براق است. لوازم به کار گرفته شده در آن کیفیت خوبی دارند. این دستگاه ۴ دوربین در پشت صفحه دارد که دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است که با توجه به قیمت کمتر از ۱۰ میلیونی آن، شگفت‌انگیز به حساب می‌آید. همچنین دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی است. تنوع رنگی این گوشی موبایل زیاد بالا نیست اما رنگ مشکی آن به شدت خاص و پرطرفدار است. شما برای خرید این دستگاه می‌توانید از دکمه‌ی زیر کمک بگیرید.

خرید گوشی‌ موبایل وان پلاس NORD N10 5G

۷) شیائومی Redmi Note 10 pro

خرید شیائومی Redmi Note 10 pro

در حال حاضر شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی است که در بازار جهانی قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار دارد. یک صفحه نمایش عالی، عملکرد سریع، عمر باتری طولانی و یک دوربین خوب جزو مواردی است که با خرید این گوشی به آن‌ها دست پیدا خواهید کرد. تنها موردی که افراد کمی روی آن حساس هستند، ۴G بودن این تلفن همراه است که در ایران این مورد فعلا قابل قبول است.

Redmi Note 10 Pro دارای صفحه نمایش بزرگ OLED 120 هرتزی است. اسنپدراگون ۷۳۲G به کار رفته در آن به شما کمک می‌کند تا به راحتی هر بازی که دوست دارید را روی آن اجرا کنید. همچنین اسپیکرهای این گوشی جزو موارد برتر در بین اسپیکرهای موبایل هستند. جالب است بدانید که با استفاده از این گوشی شما یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قوی در دست دارید که واقعا عکس‌های بی‌نظیری را به کمک آن می‌توانید ثبت کنید.

نکته جالب‌تر این است که در ردمی نوت ۱۰ پرو از شیشه گوریلا گلس استفاده شده، نه پلاستیکی که اکنون حتی در گوشی‌های اندرویدی بسیار گران قیمت می‌بینیم! در حقیقت این گوشی موبایل با قیمتی پایین، امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که شاید فقط در برخی از پرچمداران بتوانید آن‌ها را مشاهده کنید. پس همین حالا با استفاده از دکمه‌ی زیر این گوشی موبایل محبوب را خریداری کنید.

خرید گوشی‌ موبایل شیائومی Redmi Note 10 pro

هدیه دادن گوشی هوشمند دیگر سخت نیست!

هدیه دادن گوشی هوشمند

در ابتدای مقاله به این نکته اشاره کردیم که در حال حاضر احتمالا هدیه دادن گوشی هوشمند برای بسیاری از افراد سخت به نظر برسد. با این وجود ما تلاش کردیم تا با بررسی بسیاری از گوشی‌های هوشمند هفت مورد را که در بین کاربران محبوب هستند و از طرف دیگر قیمت آن‌ها مقرون به صرفه است، به شما معرفی کنیم. حالا شما می‌توانید با سلیقه‌ی خود یکی از موارد بالا را انتخاب کنید و بدون مراجعه به هیچ فروشگاهی، یک گوشی جذاب را در کمتر از یک هفته درب منزل خود دریافت کنید. از نظر شما برای هدیه دادن گوشی هوشمند، کدام مورد بهترین گزینه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران دیجی‌کالا مگ در میان بگذارید.

  • آیا استفاده از محافظ لنز دوربین برای گوشی‌های موبایل ضرورتی دارد؟
  • چگونه ایرپاد خود را مثل روز اول تمیز کنیم؟
  • ۱۰ جایگزین گوگل پلی استور برای دانلود اپلیکیشن‌های اندرویدی

منبع: Best Buy

نوشته معرفی ۷ گوشی جذاب و خوش‌قیمت برای هدیه دادن اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala