اگرچه ایرپادزهای اپل محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران دارند و جایگاه اپل را در صدر بازار جهانی هدفون‌های بی‌سیم مستحکم‌تر از قبل کرده‌اند، اما بسیار گران‌قیمت هستند و همه‌ی کاربران بودجه‌ی خرید این محصولات را در اختیار ندارند. اکنون شایعه شده که ایرپادز لایت به عنوان هدفون بی‌سیم اقتصادی غول فناوری آمریکایی برای رقابت با سایر ایرپادزهای ارزان‌قیمت روانه‌ی بازار خواهد شد.

  • ۱۰ هدفون بی‌سیم محبوب در دیجی کالا (۶ دی ۱۴۰۱)

در حال حاضر مشخص نیست که ایرپادز لایت چه ویژگی‌هایی خواهد داشت، اما پو آن‌ را به عنوان یک محصول مقرون‌به‌صرفه توصیف کرده که برای رقابت با هدفون‌های اقتصادی سایر برندها در حال توسعه است. در حال حاضر، اپل چهار مدل مختلف از ایرپادزها را روانه‌ی بازار کرده که از نسل دوم ایرپادز تا ایرپادز مکس پیشرفته را شامل می‌شود.

نسل فعلی ایرپادز یعنی ایرپادز ۳ حدود ۱۶۹ دلار قیمت دارد، در حالی که نسل دوم ایرپادز یعنی ایرپادز ۲ با قیمت ۱۲۹ دلار در دسترس است. این امکان وجود دارد که ایرپادز لایت قیمتی کمتر از ۱۲۹ دلار داشته باشد. شایعات حاکی از آن است که هدفون بی‌سیم جدید و ارزان‌قیمت اپل با قیمت ۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. فعلاً نمی‌توان با قطعیت در این رابطه صحبت کرد و باید منتظر خبرهای دقیق‌تر و بیشتری از این محصول در هفته‌های آینده باشیم.

  • میزان تاخیر صدای ایرپادز پرو ۲ بسیار کمتر از نسل قبلی است

منبع: Gizmochina

نوشته ایرپادز لایت اپل برای رقابت با هدفون‌های ارزان‌ روانه‌ی بازار می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala