قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ این است که بر اساس ادعای وان‌پلاس، برای این گوشی می‌تواند تمام توان سخت‌افزاری خود را ارائه دهد. معمولا کاربران چنین انتظاری از یک پردازنده دارند ولی باید خاطرنشان کنیم وان‌پلاس در گذشته برای برخی از گوشی‌های خود، به منظور افزایش عمر باتری و کاهش تولید حرارت، عملکرد تراشه‌ها را ضعیف‌تر می‌کرد و به همین خاطر این خبر، اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

وان‌پلاس 11

کاربران برای خرید این گوشی می‌توانند بین ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند. در پنل جلویی آن شاهد نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO هستیم که رزولوشن ۱۴۴۰p را ارائه می‌دهد و از رفرش ریت بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن می‌توانیم اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی به همراه تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابری را مشاهده کنیم. در حفره‌ی نمایشگر هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده که برای عکس‌های سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور کلی دوربین‌های استفاده شده تفاوتی با دوربین‌های اوپو فایند N2 ندارند که با توجه به گسترش همکاری‌های این دو شرکت، چنین چیزی اصلا تعجب‌آور نیست. انرژی گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و به لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی، برای شارژ کردن لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید.

وان‌پلاس 11

وان‌پلاس ۱۱ در دو رنگ مشکی و سبز راهی بازار می‌شود. مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۸۰ دلار به دست کاربران چینی می‌رسد و این افراد برای خرید مدل ۱۶/۲۵۶ گیگابایتی باید ۶۴۰ دلار بپردازند. گران‌ترین مدل که از ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد با قیمت ۷۱۰ دلار فروخته می‌شود. همانطور که گفتیم ماه آینده این گوشی برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد و در این رویداد قیمت جهانی این گوشی اعلام می‌شود.

منبع: GSMArena

نوشته وان‌پلاس ۱۱ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و قیمت ۵۸۰ دلار معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala