ویدیو پروژکتور در مقابل تلویزیون؛ کدام برای شما مناسب‌تر است؟

نسخه‌ی ۲۰۲۳ پروژکتور Freestyle علاوه بر به‌روزرسانی‌های فنی، از لحاظ ظاهری نیز دستخوش تغییراتی شده است. این پروژکتور اکنون به‌ جای طراحی کوچک قوطی‌شکل نسل قبلی، از طراحی شبیه به برج بهره می‌برد که به گفته‌ی سامسونگ موجب می‌شود با طراحی همه‌ی اتاق‌ها مطابقت بیشتری داشته باشند و کاربران بتوانند از آن در هر محیطی استفاده کنند. این پروژکتور از سه لیزر داخلی بهره می‌برد و عملکردی شبیه سایر پروژکتورهای لیزری کوتاه‌برد دارد.

فناوری جدیدی که در مدل ۲۰۲۳ پروژکتور Freestyle سامسونگ تعبیه شده، Edge Blending نام دارد و به کاربران اجازه می‌دهد دو پروژکتور Freestyle 2023 را به هم متصل کرده و از آن‌ها را به طور همزمان برای نمایش فوق عریض بهره ببرند. این قابلیت تصاویری در ابعاد بزرگ‌تر و همچنین روشن‌تر را برای کاربران به نمایش می‌گذارد. همچنین با بهره‌گیری از این قابلیت پیشرفته، دیگر نیازی به تنظیم دستی هر دو پروژکتور نیست.

پروژکتور Freestyle سامسونگ

مدل ۲۰۲۳ پروژکتور Freestyle همچنان مجهز به سیستم‌عامل مخصوص تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ یعنی تایزن است. کاربران قادر خواهند بود با استفاده از این پروژکتور با برخی برنامه‌های خاص تعامل داشته باشند. همچنین پلتفرم بازی این شرکت یعنی گیمینگ هاب سامسونگ نیز از طریق این محصول در اختیار کاربران قرار دارد و آن‌ها می‌توانند از انجام بازی‌ها از طریق رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها یا از طریق سرویس‌های استریم بازی مانند Amazon Luna، Microsoft Xbox Game Pass Ultimate، Nvidia GeForce Now، و Utomik در ابعاد بسیار بزرگ لذت ببرند.

از دیگر قابلیت‌های جدید این پروژکتور می‌توان به تعامل با محتوای متاورس‌مانند، پشتیبانی از کیستون خودکار، فوکوس خودکار و موارد دیگر اشاره کرد. غول کره‌ای دنیای فناوری هنوز هیچ اطلاعیه را در مورد قیمت پروژکتور Freestyle مدل ۲۰۲۳ خود اعلام نکرده است. باید اشاره کنیم که نسل اول این پروژکتور با قیمت ۸۹۹ دلار به بازار عرضه شد.

  • لایکا از یک پروژکتور لیزری با قیمت ۶۹۰۰ دلار رونمایی کرد

منبع: Sammobile

نوشته سامسونگ از پروژکتور جدید Freestyle در CES 2023 رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala