همانطور که احتمالا می‌دانید، سال آینده قرار است مدل‌های استاندارد این خانواده یعنی آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس هم از ویژگی‌هایی مانند حفره نمایشگر و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره‌مند شوند. ماه گذشته یکی از منابع اعلام کرد که مدیران اپل به‌شدت نگران آمار فروش آیفون ۱۴ پلاس هستند که با قیمت پایه ۸۹۹ دلاری، فقط ۱۰۰ دلار گران‌تر از آیفون ۱۴ پرو محسوب می‌شود. به همین خاطر بسیاری از کاربران علاقه‌ی چندانی به این گوشی نشان می‌دهند. حالا ظاهرا اپل به این نتیجه رسیده که با افزایش قیمت مدل‌های پرو، سال آینده استقبال از آیفون ۱۵ پلاس بیشتر می‌شود.

باید خاطرنشان کنیم منبعی که خبر افزایش قیمت مدل‌های پرو آیفون ۱۵  را منتشر کرده چندان شناخته‌ شده نیست اما در هر صورت برخی شایعات که در شبکه اجتماعی Weibo مطرح می‌شوند، کاملا درست هستند و در نتیجه اگر این موضوع صحت داشته باشد، طی ماه‌های آینده دیگر افشاگران هم این موضوع را اعلام خواهند کرد.

در همین رابطه باید خاطرنشان کنیم قبل از عرضه‌ی سری آیفون ۱۴ هم شایعات زیادی در مورد افزایش قیمت این گوشی‌ها منتشر شده بود که در نهایت این شایعات به واقعیت تبدیل نشدند. البته با توجه به اینکه از سال ۲۰۱۷ قیمت پایه آیفون پرو کوچک‌تر ۹۹۹ دلار بوده، پس افزایش قیمت آن در سال آینده بعید به نظر نمی‌رسد.

منبع: MacRumors

نوشته مدل‌های پرو آیفون ۱۵ گران‌تر از نسل قبلی هستند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala