رونمایی از سری گلکسی S23 بسیار نزدیک شده و تا کنون هم خبرهای زیادی در رابطه با این محصولات منتشر شده است. به گونه‌ای می‌توان گفت که تقریبا با تمام مشخصات فنی این محصولات آشنا شده‌ایم و اکنون فقط جزئیات باقی مانده است. برای مثال کیفیت عکاسی این گوشی‌ها در نور شب که به تازگی و به لطف تیزر منتشر شده از آن‌ها متوجه شده‌ایم که قرار است بهبود داشته باشد.

سامسونگ معمولا هر سال کیفیت دوربین گوشی‌های پرچم‌دار خود را اندکی در مقایسه با نسل قبل ارتقا می‌دهد. سری گلکسی S23 هم اگرچه قرار است به همان دوربین‌های نسل گذشته مجهز شوند (جز مدل اولترا که دوربین اصلی آن از ۱۰۸ به ۲۰۰ مگاپیکسل رسیده است) اما با این حال سامسونگ به لطف تکنیک‌های نرم‌افزاری توانسته آن‌ها را به گونه‌ای ارتقا دهد که عملکرد آن‌ها در نور شب به مراتب بهتر شود.

این تیزر با نمایش سه دوربین، نشان داده که درباره‌ی گلکسی S23 و S23 پلاس صحبت می‌کند. چند هفته پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گلکسی S23 اولترا در عکاسی در نور شب بی‌رقیب خواهد بود. حالا می‌بینیم که این ارتقای عملکرد برای دو مدل ارزان‌قیمت‌تر از این سری هم در نظر گرفته شده است.

البته در این ویدیو شما نمونه تصویر ثبت شده نمی‌بینید. به جای آن فقط از عبارت و جملاتی نظیر «تصاویر خیره‌کننده در نور شب»، «مگاپیکسلی که شما را به وجد می‌آورد» و… استفاده شده است. این یعنی علاوه بر تغییر در طراحی ظاهری پنل پشتی که ماژول دوربین کاملا حذف شده، باید شاهد بهبود در عملکرد دوربین به خصوص در نور شب هم باشیم.

سامسونگ قصد دارد در سری گلکسی S23 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هم استفاده کند که به خودی خود به گوشی‌های این سری در پردازش تصاویر کمک شایانی می‌کند. حال باید دید آیا در عمل هم چنین ارتقایی را شاهد خواهیم بود یا خیر.

از جمله سایر مشخصات دوربین گلکسی S23 و پلاس می‌توان به دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و همچنین برای گلکسی S23 اولترا به نمونه‌ی ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسور ارتقا یافته‌ی ICOSELL HP1، دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با امکان زوم ۱۰ و ۳ برابری اپتیکال و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض اشاره کرد. این گوشی‌ها قرار است در نخستین روز ماه فوریه رسما رونمایی شوند.

  • گلکسی S23 شاید با قیمت پایه ۸۹۹ دلار راهی بازار شود

منبع: SamMobile

نوشته سری گلکسی S23 در نور شب عملکرد حیرت‌انگیزی خواهد داشت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala