این روزها خبرها پیرامون سری گلکسی فن ادیشن به گونه‌ای است که علاقه‌مندان به این سری گوشی‌ها را ناامید می‌کند. چرا که گفته می‌شود سامسونگ قصد ندارد این سری محبوب و مقرون به صرفه را تولید کند. اگرچه گفته می‌شود این تصمیم برای گلکسی S23 فن ادیشن خواهد بود و این یعنی گلکسی S22 فن ادیشن به احتمال بسیار زیاد در دستور کار سامسونگ قرار دارد و حتی شاید به زودی هم رونمایی شود.

چند هفته پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ شاید به زودی گلکسی S22 فن ادیشن را به همراه یک هدفون بی‌سیم با نام گلکسی بادز ۲ لایو راهی بازار کند. همان منبع دوباره مدعی شد این گوشی برای عرضه آماده نیست و رونمایی از آن حداقل در سه ماه نخست ۲۰۲۳ رخ نخواهد داد. این در حالی است که گلکسی S21 فن ادیشن در همان ابتدای سال ۲۰۲۲ رونمایی و راهی بازار شد.

  • ۵ چیز که دوست داریم در محصولات ۲۰۲۳ سامسونگ ببینیم

سامسونگ گلکسی S20 فن ادیشن را ۸ ماه بعد از پرچم‌داران سری S20 راهی بازار کرد. S21 فن ادیشن هم ۱۱ ماه بعد از سری S21 در دسترس قرار گرفت اما برای مدل جدید این میزان ظاهرا از مرز یک سال هم خواهد گذشت. چون گفته می‌شود در سه ماه دوم امسال باید شاهد رونمایی و عرضه‌ی آن باشیم.

آنچه که حتمی است، این است که سامسونگ در رویداد آنپکد ۱ فوریه (۱۲ بهمن) که قرار است در آن از گوشی‌های سری گلکسی S23 رونمایی کند، S22 فن ادیشن را رونمایی نخواهد کرد. به جای آن شاید طی یک رویداد آنپکد دیگر که معمولا برای رونمایی از میان‌رده‌های سری A5X و A3X در نظر گرفته می‌شود رونمایی شود. شاید هم مثل گلکسی S21 فن ادیشن، خبری از یک رویداد مجزا نباشد و سامسونگ این گوشی را بدون هیچ سر و صدایی رونمایی کند.

اگرچه با توجه به خبرهای اخیر، رونمایی از گلکسی S22 فن ادیشن قطعی به نظر می‌رسد اما با این حال طی یکی دو سال اخیر شایعات و خبرهایی که پیرامون سری فن ادیشن سامسونگ منتشر شده واقعاً ضد و نقیض بوده‌اند و بنابراین پیشنهاد می‌شود این خبر را هم تا مشخص شدن تاریخ رونمایی رسمی S22 فن ادیشن توسط سامسونگ در حد یک شایعه در نظر بگیرید.

  • رندرهای گلکسی A34 و A54 منتشر شد 

منبع: NotebookCheck

نوشته تاریخ رونمایی احتمالی گلکسی S22 فن ادیشن فاش شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala