باید خاطرنشان کنیم گوشی‌های سری گلکسی S23 از مدل معمولی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره نمی‌برند و سامسونگ با همکاری کوالکام موفق شده نسخه‌ی اورکلاک شده‌ی این تراشه را توسعه دهد که طبیعتا نسبت به نسخه‌ی معمولی سرعت بالاتری به ارمغان می‌آورد. اما هنوز مشخص نیست که تفاوت عملکردی این دو نسخه تا چه حد خواهد بود و آیا کاربران معمولی هم این تفاوت را احساس می‌کنند یا نه.

در این میان، یکی از افشاگران مشهور مدعی شده که سامسونگ تا زمان آماده شدن چیپست اگزینوس مناسب پرچم‌داران خود، به استفاده از تراشه‌های پرچم‌دار اسنپدراگون ادامه خواهد داد. گفته می‌شود آماده‌سازی این تراشه چند سال طول می‌کشد و بنابراین ظاهرا برای حداقل ۲ تا سه نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی S، با تراشه‌های اسنپدراگون روبرو خواهیم شد.

سامسونگ اسنپدراگون

برای یادآوری باید بگوییم که بعد از سال‌ها عملکرد ضعیف‌تر تراشه‌های اگزینوس نسبت به مدل‌های اسنپدراگون، سامسونگ بالاخره شکست را پذیرفت و به همین خاطر حالا در تلاش است با تغییرات گسترده در تراشه‌های خود، کیفیت آن‌ها را به طور قابل توجهی بهبود ببخشد.

گوشی‌های سری گلکسی S23 که قرار است هفته‌ی آینده معرفی شوند، با شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ از راه می‌رسند که جدیدترین شیشه‌های محافظ ساخت شرکت کورنینگ محسوب می‌شود. این شرکت ساعاتی قبل به طور رسمی این خبر را منتشر کرد. این یعنی جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ در برابر ضربات می‌توانند مقاومت بیشتری از خود نشان بدهند و کاربران با نگرانی کمتری از آن‌ها استفاده خواهند کرد.

منبع: Android Authority

نوشته پرچم‌داران سامسونگ تا چند سال دیگر صرفا با تراشه‌های اسنپدراگون عرضه می‌شوند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala