سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی و بسیاری از شرکت‌های دیگری که در حال حاضر به ساخت گوشی‌های هوشمند مشغول هستند، هر یک داستان خاص خود را دارند. هر یک از این شرکت‌ها به خاطر یک ویژگی خاص، طرفداران زیادی را هم طی چندین سال فعالیت برای خود پیدا کرده‌اند. برای مثال سامسونگ که رابط کاربری غنی و وضعیتی بی‌نظیر در زمینه‌ی آپدیت نرم‌افزاری در مقایسه با سایر شرکت‌های اندرویدی دارد، اپل به خاطر هماهنگی استثنائی سخت‌افزار و نرم‌افزار، آپدیت نرم‌افزاری و امنیتی طولانی‌مدت و اکوسیستم بی‌نظیر و شیائومی به خاطر حاشیه سود پایینی که به ازای محصولاتش دریافت می‌کند و بسیاری از شرکت‌های دیگر با قابلیت‌های خاص خودشان.

در این بین یک سری از برندها هم دیگر آن شکوه و کیفیت لازم را ندارند. برای مثال LG که کاملا از بازار موبایل خارج شده، HTC هم که اصلا وضعیت خوبی در بازار ندارد، بلک‌بری هم نماینده‌ی خاصی در بازار ندارد، نوکیا دیگر مثل سابق گوشی‌های محبوبی تولید نمی‌کند و سونی هم اگرچه همچنان فعالیت دارد اما هر سال گوشی‌های کمی را راهی بازار می‌کند که پرچم‌دارهایش واقعاً گران‌قیمت هستند.

حال با در نظر گرفتن این موارد، جالب بود بدانیم مخاطبین دیجی‌کالا مگ از چه گوشی یا گوشی‌هایی استفاده می‌کنند. اگرچه بسیاری از افراد خود را به خاطر نبرد بین اپل و سامسونگ به این دو برند محدود کرده‌اند اما قطعا هستند کاربرانی که تجربه‌های جدید و چالش برانگیز آن‌ها را به استفاده از برندهای دیگر سوق داده باشد.

توجه داشته باشید در این نظرسنجی فقط روی برندی کلیک کنید که گوشی آن در حال حاضر به عنوان گوشی نخست شما در حال استفاده است و نه گوشی دوم. در صورتی هم که از برندهای متفرقه استفاده می‌کنید لطفاً نام آن را در بخش نظرات برای ما کامنت کنید.

loading...
نظرسنجی: از کدام برند گوشی استفاده می‌کنید؟
  • نظرسنجی: برای خرید یک گوشی هوشمند جدید چقدر هزینه می‌کنید؟

منبع: PhoneArena

نوشته نظرسنجی: از کدام برند گوشی استفاده می‌کنید؟ اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala