سامسونگ معمولا برای پرچم‌دارهای خود تصاویر زمینه‌ی زیبایی در نظر می‌گیرد که این بار هم از قاعده مستثنی نبوده است. یک تصویر زمینه خوب باید از لحاظ زیبایی بصری، ظاهر یک گوشی را متحول کند. آن دسته از افرادی که عادت دارند هر دفعه صفحه زمینه گوشی خود را تغییر دهند، قطعا هر بار نیم‌نگاهی هم به تصاویر زمینه پرچم‌دارهای جدید دارند تا ببینند شرکت‌ها چه تصاویری را برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند. حالا با رونمایی رسمی از سری گلکسی S23 فرصت آن پیش آمده که از تصاویر زمینه‌ی این گوشی‌ها نیز بهره‌مند شویم.

مثل هر گوشی دیگر سامسونگ، سری گلکسی S23 هم با تصاویر زمینه‌ی خاص خود رونمایی شده‌اند. این بار ۲۳ تصویر زمینه ثابت و ۴ تصویر متحرک را شاهد هستیم که هر کدام از آن‌ها متناسب با رنگ‌بندی یک مدل از این سری است. در میان تصاویر زمینه انیمیشنی، ۸ مورد برای حالت DeX هم بهینه شده‌اند تا بتوانید زمان اتصال گوشی به کامپیوتر آن را روی صفحه‌ی مانیتور مشاهده کنید. این تصاویر زمینه وضوح تصویری معادل ۳۲۰۰ × ۳۲۰۰ دارند و حتی قابل تنظیم شدن روی مانیتور دسکتاپ یا لپ‌تاپ هستند. تصاویر زمینه‌ی متحرک این سری هم در وضوح ۱۴۴۰ × ۳۰۸۸ (وضوح گلکسی S23 اولترا) منتشر شده‌اند و فرمت MP4 دارند.

تصاویر زمینه مخصوص سری گلکسی S23

تصاویر زمینه گلکسی S23
تصاویر زمینه گلکسی S23
تصاویر زمینه گلکسی S23
تصاویر زمینه گلکسی S23
تصاویر زمینه گلکسی S23
تصاویر زمینه گلکسی S23
تصاویر زمینه گلکسی S23
تصاویر زمینه گلکسی S23
تصاویر زمینه گلکسی S23

تصاویر زمینه مخصوص One UI 5

تصاویر زمینه حالت DeX

تصاویر زمینه گلکسی S23
تصاویر زمینه گلکسی S23

تصاویر زمینه متحرک گلکسی S23

اگرچه این تصاویر زمینه برای پرچم‌دارهاست اما شاید هر کسی آن‌ها را نپسندد. در نتیجه در بالا یک سری پیش‌نمایش از آن‌ها قرار داده شده که کیفیت آن‌ها بسیار پایین است و صرفا برای تست قرار داده شده‌اند. اگر تصویر زمینه‌ای مورد پسند شما واقع شد، پیشنهاد می‌شود از روی صفحه آن‌ها را ذخیره نکنید بلکه از طریق لینکی که در زیر قرار داده شده به انجام این کار اقدام کنید.

توجه داشته باشید اگرچه تصاویر زمینه ثابت را خیلی راحت می‌شود روی تقریبا هر دستگاه دیگری تنظیم کرد اما برای تصاویر زمینه متحرک نیاز به اپلیکیشنی نظیر Video (.GIF;.MP4) to Wallpaper دارید. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق لینک زیر دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن Video (.GIF;.MP4) to Wallpaper
  • ۶ دلیل برای خریدن گلکسی S23 (و ۳ دلیل برای نخریدن)

منبع: XDA-Developers

نوشته تصاویر زمینه سری گلکسی S23 را همین حالا دانلود کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala