این نمایشگاه از تاریخ ۸ تا ۱۱ اسفند برگزار می‌شود ولی بیشتر رونمایی‌ها در روز شنبه و یکشنبه انجام خواهد شد.

نمایشگاه MWC 2023 در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

انتظارات از این نمایشگاه

با توجه به اخبار منتشر شده، نمایشگاه MWC 2023 به رونق سال‌های پیش از کووید ۱۹ نمی‌رسد اما روی هم رفته نسبت به سال گذشته با نمایشگاه پر رونق‌تری روبرو خواهیم شد. در ادامه به شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند و می‌خواهند محصول یا محصولاتی معرفی کنند، می‌پردازیم.

شنبه، ۶ اسفند شرکت HMD Global

HMD اولین شرکتی است که روند معرفی محصولات را آغاز می‌کند. در رابطه با اینکه از کدام محصولات رونمایی می‌شود نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم ولی به نظر می‌رسد با چند گوشی و چند گجت هوشمند روبرو خواهیم شد.

یکشنبه، ۷ اسفند شرکت‌های شیائومی، وان‌پلاس و TCL

شیائومی قصد دارد در روز یکشنبه از گوشی‌های شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو برای بازارهای جهانی رونمایی کند. همچنین امیدواریم این شرکت اطلاعاتی در مورد شیائومی ۱۳ لایت و ۱۳ اولترا ارائه دهد.

نمایشگاه MWC 2023

وان‌پلاس اعلام کرده که در نمایشگاه MWC 2023 از یک گوشی مفهومی رونمایی می‌کند که تا حالا فقط دو تیزر برای آن منتشر شده است. به غیر از وجود نوار‌های LED در پنل پشتی، هنوز از ویژگی‌های این گوشی خبر نداریم.

نمایشگاه MWC 2023

TCL هم مطابق معمول به احتمال زیاد از تعدادی گوشی و تبلت رونمایی خواهد کرد.

دوشنبه، ۸ اسفند آنر

نمایشگاه MWC 2023

آنر می‌خواهد در این رویداد از گوشی‌های سری مجیک ۵ رونمایی کند. به نظر می‌رسد این گوشی‌ها از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و حداقل سرعت شارژ ۶۶ واتی بهره می‌برند. گوشی تاشوی مجیک Vs که ماه‌ها قبل راهی بازار چین شد، قرار است در این نمایشگاه برای بازار جهانی معرفی شود.

سه‌شنبه، ۹ اسفند ریلمی، تکنو و ZTE

ریلمی در تاریخ ۹ اسفند گوشی GT3 را معرفی می‌کند. این گوشی نسخه جهانی GT Neo5 محسوب می‌شود و از شارژ ۲۴۰ واتی بهره می‌برد. این یعنی کل فرایند شارژ باتری در عرض ۹ دقیقه و ۳۷ ثانیه صورت می‌گیرد.

نمایشگاه MWC 2023

شرکت تکنو قصد دارد در این رویداد اولین گوشی تاشو خود به نام Phantom V Fold را معرفی کند که از چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس استفاده می‌کند ولی هنوز جزئیات زیادی از آن مشخص نشده است.

شرکت ZTE هم قرار است از تبلت جذاب  Nubia Pad 3D و عینک هوشمند  Neovision AR رونمایی کند.

منبع: GSMArena

نوشته از نمایشگاه MWC 2023 چه انتظاراتی داریم؟ اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala