با توجه به گزارشی که به تازگی از سوی یکی از افشاگران حوزه‌ی فناوری با نام Kacper Skrzypek منتشر شده، ظاهرا شیائومی در حال کار روی یک سری گوشی میان‌رده از سری ردمی نوت است. این شرکت چینی از سری ردمی نوت ۱۱S رونمایی و آن‌ها را راهی بازار کرده، سری شیائومی ۱۲S و ۱۲T را هم در سبد محصولات خود دارد و در نتیجه بعدی نیست سری ردمی نوت ۱۲S هم به عنوان جانشین سری ۱۱S راهی بازار شود.

در حال حاضر اما اطلاعات موثق و محکمی مبنی بر تصمیم قطعی شیائومی برای عرضه‌ی این گوشی‌ها وجود ندارد. فعلا جزئیاتی در رابطه با این گوشی‌ها منتشر نشده و افشاگر یادشده هم فقط ادعا کرده در رابطه با تصمیم شیائومی در این رابطه خبرهایی را از یک توزیع‌کننده‌ی اروپایی شیائومی شنیده است.

  • نگاهی به شیائومی پوکو C40؛ باتری غول‌پیکر و طراحی جذاب

به عبارتی دیگر، به نظر می‌رسد اگر شیائومی از سری ردمی نوت ۱۲S رونمایی کند باید شاهد عرضه‌ی آن به بازار جهانی هم باشید؛ نه اینکه مثل سری شیائومی ۱۲S فقط محدود به بازار چین باشند. طبق گزارشات موجود، شیائومی شاید تصمیم بگیرد این گوشی را اواسط ماه مه امسال رسما راهی بازار کند. رونمایی از آن‌ها هم شاید تقریبا یک هفته زودتر صورت بگیرد.

یک مورد که باعث می‌شود به وجود گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲S تا حدودی باور داشته باشیم، نام رمزهای «Ocean» و «Sea» هستند که ظاهرا به سری ردمی نوت ۱۲ ارتباط دارند اما هیچ جای دیگری از آن‌ها نامی برده نشده است. در نتیجه یا این دو گوشی دو مدل دیگر از سری ردمی نوت ۱۲ با نامی متفاوت هستند و یا اینکه شیائومی قصد دارد دو گوشی از سری ردمی نوت ۱۲S را راهی بازار کند.

در صورتی که این دو گوشی راهی بازار شوند، باید از پردازنده‌ی مدیاتک به عنوان قلب تپنده بهره ببرند اما اینکه این پردازنده از چه مدل و قدرت پردازشی آن چقدر خواهد بود هنوز مشخص نیست. طبق اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد گوشی‌های سری شیائومی ردمی نوت ۱۲S باید محصولاتی اقتصادی باشند؛ اگر به خاطر داشته باشید این شرکت چینی سری ردمی نوت ۱۱S را با قیمت پایه‌ی ۲۰۰ یورو در اروپا عرضه کرد و در نتیجه بعید است نسل بعدی خیلی گران‌تر باشد.

  • کدام گوشی‌های شیائومی به‌زودی MIUI 14 را دریافت می‌کنند؟

منبع: NotebookCheck

نوشته اطلاعاتی از گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲S منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala