چند روز قبل یکی از کاربران ردیت به نام Downtown_Cranberry44، در این شبکه اجتماعی تصویری از این گوشی عجیب و غریب را منتشر کرد. او برای دستیابی به این هدف، ۶ باتری ۵۰E را به هم وصل کرده که در نهایت ظرفیت آن‌ها به ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعت رسیده و سپس این باتری‌ها به طور مستقیم به گوشی وصل شده‌اند.

البته طبیعتا این باتری‌ها وزن بسیار بالایی دارند و وزن آن‌ها به حدود ۴۵۰ گرم می‌رسد که بیش از ۲ برابر وزن گوشی گلکسی A32 است. همچنین این کاربر خوش‌ذوق موفق شده تعداد پورت‌های گوشی را افزایش دهد و از دو پورت USB-A، یک پورت USB-C، یک پورت microUSB و یک پورت لایتنینگ هم بهره می‌برد. بنابراین عملا این گوشی نسبت به تقریبا تمام لپ‌تاپ‌ها تنوع پورت بهتری ارائه می‌کند.

این کاربر گزارش داده که شارژ کامل این باتری حدود ۷ ساعت طول می‌کشد ولی نرم‌افزار گوشی گلکسی A32 نمی‌تواند به درستی آن را تشخیص دهد و به همین خاطر درصد باتری همواره روی ۱ درصد قرار دارد. این گوشی تغییر یافته ظاهر جذابی ندارد اما چنین کارهایی نشان می‌دهد که کاربران با کمی تخصص و خلاقیت می‌توانند تغییرات جذابی را برای گوشی‌ها عملی کنند.

باید خاطرنشان کنیم وصل کردن باتری‌های مختلف به این روش، ریسک انفجار و آتش‌سوزی هم به همراه دارد و بنابراین این بخش از موضوع هم باید در نظر گرفته شود.

منبع: GizmoChina

نوشته کار دست یک کاربر خوش‌ذوق؛ گلکسی A32 با باتری ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی! اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala