کاربران برای خرید این گوشی می‌توانند از بین ۲ رنگ مشکی و نارنجی دست به انتخاب بزنند که هر دو مدل از پنل پشتی مبتنی بر چرم مصنوعی استفاده می‌کنند. همچنین همراه با این گوشی، یک قاب چرمی باکیفیت Montblanc Bespoke هم ارائه می‌شود. برخلاف دو عضو دیگر سری آنر مجیک ۵، در جعبه‌ی این گوشی هدفون دارای رابط USB-C هم دیده می‌شود.

در پنل جلویی آنر مجیک ۵ آلتیمیت شاهد نمایشگر ۶.۸۱ اینچی هستیم که رزولوشن ۱۳۱۲ در ۲۸۴۸ را ارائه می‌کند و مبتنی بر پنل LTPO OLED است. این یعنی نمایشگر موردنظر می‌تواند رفرش‌ریت متغیر بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز را به ارمغان بیاورد. از دیگر مشخصات آن می‌توانیم به بهره‌گیری از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲، ۱۶ گیگابایت رم، باتری ۵۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۶۶ واتی اشاره کنیم.

آنر مجیک 5 آلتیمیت

دوربین سلفی این گوشی از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن یک سنسور تشخیص عمق هم دارد. در پنل پشتی با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی روبرو هستیم و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم ۳.۵ برابری و اولترا واید ۵ مگاپیکسلی با قابلیت ثبت عکس‌های ماکرو، دوربین اصلی را همراهی می‌کنند.

این گوشی با قیمت ۹۰۸ دلار راهی بازار چین می‌شود و کاربران ساکن این کشور از حدود دو هفته‌ی دیگر می‌توانند آن را خریداری کنند.

منبع: GSMArena

نوشته آنر مجیک ۵ آلتیمیت با بدنه‌ی چرمی و قیمت ۹۰۸ دلار معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala