گوشی‌های سری فن ادیشن یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌هایی هستند که سامسونگ در سبد محصولات خود دارد. اما این شرکت از زمانی که تصمیم گرفته مدل ارزان‌تر پرچم‌داران خود را راهی بازار کند تاکنون فقط چهار مدل را شاهد بوده‌ایم. گلکسی S10 لایت، نوت ۱۰ لایت، گلکسی S20 فن ادیشن و S21 فن ادیشن. در رابطه با S22 و S23 فعلا خبری نیست و به نظر می‌رسد امسال هم باید قید گلکسی S23 فن ادیشن را بزنیم چرا که خبرهای زیادی در رابطه با عدم عرضه‌ی آن در سال جاری منتشر شده است.

حالا یکی از افشاگران معروف حوزه‌ی فناوری که با نام کاربری rquandt در توییتر فعالیت می‌کند به تازگی توییتی را منتشر کرده مبنی بر اینکه سامسونگ قصد ندارد در سال ۲۰۲۳ گوشی فن ادیشنی را راهی بازار کند. این افشاگر هیچ اطلاعات دیگری را در رابطه با این موضوع منتشر نکرده و از آن جایی هم که خبر خاصی در رابطه با مشخصات فنی این گوشی تاکنون منتشر نشده، می‌توان اینطور حدس زد که واقعاً سامسونگ قصد عرضه‌ی این گوشی را ندارد.

  • بهترین گوشی های بازار از نظر دوربین در دیجی‌کالا

البته اینکه افشاگر یادشده گفته امسال خبری از این گوشی نخواهد بود مشخص نیست منظورش احتمال عرضه‌ی این گوشی در سال بعد است و یا به صورت کلی پروژه‌ی ساخت گوشی‌های فن ادیشن متوقف شده است. چون پیش‌تر خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ دیگر قصد ندارد گوشی‌های فن ادیشن را هم تولید کند.

در حال حاضر، شواهد زیادی مبنی بر عرضه‌ی گلکسی S23 فن ادیشن در سال جاری وجود ندارد. این در حالی است که بسیاری از خبرگزاری‌ها معتقدند سامسونگ امسال گلکسی A74 را از سبد محصولاتش حذف کرده تا بدین ترتیب A54 میان‌رده‌ی پریمیوم و S23 فن ادیشن هم پرچم‌دار اقتصادی شرکت لقب بگیرد. اما حالا به نظر می‌رسد نه خبری از A74 است و نه S23 فن ادیشن. با این حساب، باید امسال را با گلکسی A54 به عنوان میان‌رده‌ی پریمیوم و گلکسی S23 به عنوان پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ سپری کنیم. S23 در حال حاضر با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می‌رسد و گلکسی A54 هم قرار است ۵ روز دیگر با قیمت تقریبا ۵۰۰ یورو در بازار اروپا به فروش برسد.

  • بررسی گلکسی S23 و S23 پلاس؛ بهبود باتری و عملکرد

منبع: SamMobile

نوشته امسال احتمالا خبری از گلکسی S23 فن ادیشن نخواهد بود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala