بر اساس این مشخصه‌ها، این گوشی از نظر سخت‌افزاری حرف زیادی برای گفتن دارد. به‌عنوان مثال چیپست آن اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است که قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند. همچنین باید به بهره‌گیری از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اشاره کنیم که مبتنی بر پنل OLED است و رزولوشن QHD+ را ارائه می‌کند. انرژی پوکو F5 پرو از طریق باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های فاش شده از آن می‌توانیم به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کنیم که مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال است. در کنار این دوربین، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده و نباید بهره‌گیری از اسپیکرهای استریو را از قلم بیندازیم. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کنید. بنابراین تمام مشخصات سخت‌افزاری این گوشی، هیچ تفاوتی با ردمی K60 ندارد.

البته گفتنی است ردمی K60 از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند ولی مشخص نیست که آیا پوکو F5 پرو هم از این قابلیت بهره می‌برد یا نه. ممکن است شیائومی برای کاهش هزینه‌های ساخت، این قابلیت را کنار گذاشته باشد. اما اگر شاهد ارائه‌ی این مشخصه باشیم، پوکو F5 پرو اولین گوشی برند پوکو با قابلیت شارژ بی‌سیم خواهد بود. هنوز مشخص نیست این گوشی در چه تاریخی معرفی می‌شود ولی طبق معمول طی هفته‌ها و ماه‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد این گوشی منتشر خواهد شد.

منبع: Android Authority

نوشته مشخصات کامل گوشی پوکو F5 پرو لو رفت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala