ظاهرا این گوشی‌ها از نسل جدید فناوری انحصاری تصویربرداری XMAGE استفاده می‌کنند که نسبت به نسل قبلی ارتقاهای قابل توجهی را ارائه می‌کند. برای P60 پرو باید انتظار بهره‌گیری از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور IMX888 سونی را داشته باشیم و در کنار آن اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم ۳.۵ برابری قرار دارد. علاوه بر این، هواوی برای این گوشی چیپست جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را در نظر گرفته که البته به دلیل تحریم‌های آمریکا، از اینترنت ۵G پشتیبانی نمی‌کند.

سری هواوی P60

مدتی قبل اعلام شد که آمریکا می‌خواهد فروش تراشه‌ها به هواوی را به‌شدت محدود‌تر کند که ظاهرا این محدودیت‌ها هنوز اعمال نشده است. برای مدل استاندارد سری هواوی P60 هم باید انتظار بهره‌گیری از نسخه‌ی ۴G چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را داشته باشیم.

از دیگر ویژگی‌های لو رفته از هواوی P60 پرو می‌توانیم به بهره‌گیری از نمایشگر ۶.۶ اینچی OLED اشاره کنیم که رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۴۴۰p را ارائه می‌کند. باتری قرار گرفته در این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

هواوی میت X3

هواوی میت X3

در مورد نمایشگر داخلی این گوشی هنوز با قاطعیت نمی‌توانیم صحبت کنیم اما برخی منابع از رزولوشن ۲K این نمایشگر خبر می‌دهند. ظاهرا اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به‌عنوان قلب تپنده این گوشی انجام وظیفه می‌کند که طبیعتا قرار نیست اینترنت ۵G را در اختیار کاربران قرار دهد. باتری تعبیه شده در آن ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و سرعت شارژ ۶۶ وات را امکان‌پذیر می‌کند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است و همچنین اولترا واید و دوربین پریسکوپی هم کنار آن قرار دارد.

بر اساس برخی گزارش‌ها، این گوشی از جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اختصاصی هارمونی بهره می‌برد و احتمالا از ارتباط ماهواره‌ای هم پشتیبانی می‌کند.

منبع: GizmoChina

نوشته تاریخ معرفی هواوی P60 و گوشی تاشو میت X3 رسما اعلام شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala