آنر ۷۰ لایت طبق چیزی که گفته شده یک گوشی اقتصادی است که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد. این پردازنده از هشت هسته تشکیل شده که با ترتیب ۲ + ۶ در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. هسته‌های این پردازنده هم از نوع Cortex-A76 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و Cortex-A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز هستند. در کنار این پردازنده از ترکیب حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۴/۱۲۸ گیگابایت هم استفاده شده که تنها ترکیب موجود برای این گوشی است.

آنر ۷۰ لایت از یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی با پنلی از جنس IPS LCD بهره می‌برد که وضوح تصویر در آن به +HD می‌رسد (۱۶۰۰ × ۷۲۰ پیکسل). رفرش‌ریت این پنل هم ۹۰ هرتزی است تا بدین ترتیب نماینده‌ی جدید آنر در بخش نمایشگر هم کاملا مشخصات یک گوشی اقتصادی را داشته باشد.

روی پنل پشتی این محصول یک ماژول مربعی شکل را شاهد هستیم که میزبان چهار حفره‌ی یکسان است؛ البته فقط سه مورد از این حفره‌ها سنسوری را درون خود جای داده‌اند چون درون حفره‌ی چهارم فقط یک فلش تعبیه شده است. دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است که در کنار آن یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق هم قرار دارند. این یعنی آنر ۷۰ لایت یکی از معدود اقتصادی‌های بازار است که دوربین فوق عریض ندارد. دوربین سلفی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است و به صورت قطره‌ای در بالاترین بخش مرکزی نمایشگر تعبیه شده است.

در بخش نرم‌افزار و سیستم‌عامل اگرچه گوگل در حال حاضر اندروید ۱۳ را هم رسما عرضه کرده و بسیاری از گوشی‌ها از شرکت‌های مختلف آن را دریافت کرده‌اند اما آنر همچنان ترجیح داده در نماینده‌ی جدید خود از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ سوار بر رابط کاربری Magic UI 6.1 استفاده کند.

آنر 70 لایت

منبع تغذیه‌ی این محصول یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با استفاده از شارژر ۲۲.۵ واتی می‌توان آن را شارژ کرد. نکته‌ی مثبت راجع به این محصول اما وجود شارژر درون خود جعبه است تا بدین ترتیب کاربران مجبور نباشند مبلغی را به صورت مجزا برای آداپتور پرداخت کنند. حسگر اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور، جک هدفون، صدای Hi-Res و… از جمله امکانات دیگر این گوشی به حساب می‌آیند.

آنر ۷۰ لایت در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیومی، آبی و مشکی با قیمت ۱۹۹٫۹۹ پوند در انگلستان در دسترس قرار دارد.

  • آنر مجیک ۵ آلتیمیت با بدنه‌ی چرمی و قیمت ۹۰۸ دلار معرفی شد

منبع: GSMArena

نوشته آنر ۷۰ لایت با اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala