سامسونگ برای اینکه به کاربران گوشی‌های سایر شرکت‌ها بفهماند گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش انتخاب جذاب‌تری در مقایسه با سایر گوشی‌ها هستند، آپدیت جدیدی را برای اپلیکیشن Try Galaxy عرضه کرده است. در این آپدیت قابلیت‌های One UI 5.1 سوار بر رابط کاربری اندروید ۱۳ گلکسی S23 به اپلیکیشن یادشده اضافه شده است و کاربران گوشی‌های شرکت‌های دیگر این فرصت را دارند که آن‌ها را امتحان کنند.

البته تجربه‌ی کار با قابلیت‌های گوشی‌های سامسونگ به این صورت نیست که دائما بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. در واقع یک تست کوتاه مدت در دسترس شما قرار خواهد گرفت که اجازه می‌دهد یک تجربه‌ی خیلی مختصر از بهترین قابلیت‌های گوشی‌های سامسونگ را داشته باشید. مثلا در اپلیکیشن دوربین می‌توانید از حالت سینماتیک نایتوگرافی برای ثبت تصاویری بسیار جذاب و روشن در نور شب استفاده کنید. همچنین می‌توانید با ابزارهای بومی گوشی‌های سامسونگ نظیر Photo Remaster که برای ویرایش تصاویر به کار می‌روند، کار کنید.

  • ویدیوی تست باتری گلکسی S23 اولترا در مقابل آیفون ۱۴ پرو مکس

Try Galaxy سامسونگ

یک ویدیو هم درون اپلیکیشن Try Galaxy وجود دارد که به شما نشان می‌دهد چگونه گوشی‌های سری گلکسی S23 تعریف جدیدی از قدرت پردازشی را ارائه می‌کنند. همچنین در این ویدیو ادعا شده که کاربران می‌توانند به طیف وسیعی از قابلیت‌های جذاب در رابط کاربری One UI 5.1 دسترسی داشته باشند که از جمله این موارد می‌توان به تصاویر زمینه با قابلیت شخصی‌سازی، آیکون‌های جدید، رابط کاربری اپلیکیشن پیام‌رسان و… اشاره کرد.

اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید با اسکن بارکد تصویر بالا، اپلیکیشن Try Galaxy سامسونگ را دانلود و قابلیت‌های جدید گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ را تجربه کنید. اگر هم امکان اسکن بارکد وجود ندارد می‌توانید به وب‌سایت رسمی trygalaxy.com رفته و اپلیکیشن را دانلود کنید.

نائب رئیس سامسونگ، سونیا چانگ در رابطه با اپلیکیشن Try Galaxy و آپدیت جدید آن گفته که سامسونگ متعهد است تا به این روند ادامه دهد. یعنی این شرکت کره‌ای قصد دارد همچنان قابلیت‌های جذاب گوشی‌های خود را از طریق این اپلیکیشن به دست کاربران سایر گوشی‌های هوشمند برساند تا بدین ترتیب آن‌ها را مجاب کند به خرید گلکسی‌ها تمایل پیدا کنند. حال باید دید این استراتژی در نهایت جواب خواهد داد یا کاربران متقاعد نخواهند شد.

  • تست سرعت گلکسی S23 اولترا در برابر آیفون ۱۴ پرو مکس را ببینید

منبع: GSMArena

نوشته اپلیکیشن Try Galaxy لذت کار با گلکسی S23 را به گوشی شما می‌آورد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala