مطلب [ویدیو] راهنمای تشخیص آيفون اصل از تقلبی برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

یک محصول محبوب و پرطرفدار در سراسر دنیا، هرچه که باشد خواه یک گوشی هوشمند باشد یا یک دستگاه یخچال‌فریز و حتی اسباب‌بازی، بلافاصله بعد از اسم در کردن و معروف شدن، با خطر عرضه‌ی محصولات مشابه تقلبی روبه‌رو می‌شود.

آیفون، گوشی هوشمندی که طرفداران پر و پا قرصش هر سال برای خرید جدیدترین مدل در فروشگاه‌های اپل صف می‌کشند، بدون شک یکی از اولین گزینه‌هایی است که به ذهن یک متقلب حرفه‌ای می‌رسد تا پروژه‌ی کلاهبرداری جدیدش را شروع کند.

با تماشای این ویدیو یاد می‌گیرید هنگام خرید آیفون، باید چه چیزهایی را برای اطمینان از اصل بودن آن امتحان کنید.

همان‌طور که می‌دانید بازارهای جهانی از وجود آیفون‌های تقلبی در امان نیست و تعداد افرادی که تا امروز گول خورده‌اند و پول گزافی را بابت یک محصول تقلبی پرداخته‌اند هم کم نیست. در آستانه‌ی شهریورماه و نزدیک شدن به موعد معرفی جدیدترین مدل گوشی‌های هوشمند اپل، یعنی آیفون ۷ ، خوب است بدانید راه‌های ساده‌ای برای تشخیص دقیق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نسخه‌های تقلبی آيفون وجود دارد.

البته باید یادآور شویم قبل از هرچیز بهتر است کمی تحقیق کنید و برای خرید گوشی‌ای که می‌خواهد همدم شب‌وروزتان شود! و پول کمی هم برای آن نمی‌پردازید، حتما فروشگاه‌های معتبر را پیدا کنید. وقتی یک فروشگاه معتبر بوده و از مراجع قانونی تاییدیه داشته باشد، دست‌کم درصورت بروز مشکل می‌توانید به‌صورت قانونی پیگیر مساله شوید.

اما اگر به هر دلیلی به صداقت فروشنده‌ اعتماد ندارید یا اصولا آدم محتاطی هستید و می‌خواهید خودتان صحت همه‌چیز را بررسی کنید، باز هم جای نگرانی وجود ندارد چرا که با کمک کارشناسان موبایل از این به‌بعد به‌راحتی می‌توانید مثل یک کارشناس آیفون‌های تقلبی را بشناسید و گول نخورید!

در ویدیویی که در ادامه می‌بینیم، یک جعبه‌ی آیفون پیش روی‌تان قرار می‌گیرد که ظاهرا همه‌چیزش اصل و اورجینال به‌نظر می‌رسد اما کارشناس ویدیو در حالی که این گوشی را با یک دستگاه آيفون اصل مقایسه می‌کند، مرحله‌به‌مرحله تقلبی بودن آن را به شما توضیح می‌دهد.

با تماشای این ویدیو یاد می‌گیرید هنگام خرید آیفون، باید چه چیزهایی را برای اطمینان از اصل بودن آن امتحان کنید.

منبع: YouTube

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

منبع متن: digikala