با تولید نرم افزار های ادوبی و سایر نرم افزار مشابه گرافیکی، مجموعه های مختلف، اقدام به تولید پلاگین های مورد نیاز برای این نرم افزار ها نمودند. این پلاگین ها می تواند برای گرافیست ها بسیار کاربردی باشد، زیرا یک افکت بسیار زمان بر، با داشتن یکی از پلاگین های کمکی تولید شده، تنها با یک کلیک قابل اعمال بر روی تصاویر دلخواه خواهد بود. Red Giant یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پلاگین های کمکی برای نرم افزار های گرافیکی، علی الخصوص ادوبی، می باشد. امروز مجموعه ای از ابزار های تولیدی این شرکت با نام Red Giant Complete Suite 2016 را برای دانلود شما عزیزان مهیا نموده ایم که شامل ابزار های Effects Suite, Keying Suite, Shooter Suite, Trapcode Suite, Magic Bullet Suite, Red Giant Universe, Red Giant Automatic Duck Media Copy می باشد. این مجموعه برای نرم افزار های اساسی ادوبیAdobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Photoshop تولید شده است و تقریباً می توان گفت با تمام نسخه های اخیر این نرم افزار ها شامل CS5,CS6 و CC سازگاری دارد. لازم به ذکر است این مجموعه شامل پلاگین های Apple Final Cut Pro, Nuke و Sony Vegas نیز هست، اما در اصل برای نرم افزار های ادوبی ارایه شده، در ادامه به معرفی برخی از پک های موجود در این مجموعه خواهیم پرداخت.

Effects Suite : مجموعه ای فوق العاده زیبا و کامل از افکت ها و تغییرات بصری در ابزار های ادوبی که هر حرفه ای را به خود جلب خواهد کرد. در این مجموعه ابزار های Composite Wizard, Holomatrix, Image Lounge, Knoll Light Factory, Knoll Light Factory PS, PlaneSpace قرار دارند که شامل جلوه های ویژه بسیار زیبا و کاربردی می باشد. از افکت های موجود در این مجموعه می توان به سه بعدی ساز ها، افکت های ویژه سه بعدی سازی و نمایش متن ها، افکت های ویژه ادغام چند ویدیو و ... اشاره نمود که این مجموعه را به یکی از پر طرفدارترین های Red Giant تبدیل کرده است.

Keying Suite : این مجموعه اکثراً شامل ابزار های ویرایشی و تصحیحی می باشد که شامل Primatte Keyer, Key Correct و Warp است. این ابزار ها برای از بین رنگ سبز پس زمینه در ویدیو ها تنها با یک کلیک، تنظیم نور های موجود در تصویر، ترکیب و پاکسازی تصاویر ناخواسته، تنظیم سایه، بازتاب و درخشش در اجسام و ... کاربرد فوق العاده ای دارد و با ترکیب ابزار های این مجموعه می توانید ویدیو های زیباتری در اختیار داشته باشید.

Shooter Suite : ابزار های موجود در این مجموعه شامل PLURALEYES, OFFLOAD, INSTANT 4K و FRAMES می باشد که برای همگام سازی سریع صدا، حذف نیاز به کلاپرها و صف‌های زمانی برای فیلم برداری با چند دوربین کاربرد دارد. از کاربردی های دیگر این مجموعه از پلاگین ها تولید ویدیو ها با کیفیت بسیار بالاست که 400% سریع تر از HD رندر می شود و وضوح ایجادی نیز به دلیل وجود سطح 4K، از لحاظ صوتی و تصویری بسیار مساعد خواهد بود.

Trapcode Suite : مجموعه ای از 11 ابزار فوق العاده کاربردی برای ساخت موشن گرافیک ها در افتر افکت و همچنین ایجاد جلوه های بصری بسیار زیبا. این ابزار ها در سطح سه بعدی و ساخت انیمیشن های سه بعدی نیز مورد استقبال و کاربرد می باشد و برای ساخت افکت های واقع گرایانه و زیبا با قابلیت ساخت محتوای ۳ بعدی برای متن، پس زمینه های متحرک، طراحی لوگو و طراحی VFX کاربرد دارند.

Magic Bullet Suite : در این مجموعه ابزار های Magic Bullet Looks, Magic Bullet Colorista, Magic Bullet Film, Magic Bullet Mojo, Magic Bullet Cosmo, Denoiser و LUT Buddy قرار دارند که از طریق آنها می توانید در ویدیو های خود جلوه های ویژه را به راحتی خلق کنید و خلاقیت خود را آزادانه به کار ببندید. این ابزار ها بیش از 200 افکت ویژه جلوه های بصری را در خود دارند، همچنین شما می توانید از این ابزار ها در تنظیم رنگ تصاویر نیز بهره گیرید و مشکلاتی که مطمئنا در فیلم برداری با آن مواجه خواهید بود، مانند تنظیم نور، میزان رنگ بخش های مختلف تصویر و ... را حل کنید. از این ابزار ها در بسیاری از فیلم های هالیوودی بهره برده شده است و شما می توانید از آنها در نرم افزار های افتر افکت و پریمیر استفاده کنید.