فرمت های فایل های صوتی و تصویری با توجه به تعدد کیفیت ها و حجم های موجود برای دستگاه های پخش مختلف در حال افزایش است، برای اینکه بتوانید فایل های صوتی و تصویری خود را با فرمت دلخواه در دسترس داشته باشید، به یک نرم افزار مبدل فرمت نیاز خواهید داشت و Freemake Video Converter Gold تمام نیاز های شما را در این زمینه مرتفع خواهد ساخت. این نرم افزار یک ابزار کاملا رایگان است اما در عین حال از امکانات فوق العاده ای برخوردار است که هر کاربری را مجذوب خود می کند. این نرم افزار بیش از 200 فرمت فایل را در ورودی تحت پشتیبانی خود دارد که تقریباً تمام فرمت های صوتی و تصویری را شامل می شود. از فرمت های تحت پشتیبانی این نرم افزار می توان به AVI, MP4, MKV, WMV, MPG, 3GP, 3G2, SWF, FLV, TOD, AVCHD, MOV, DV, RM, QT, TS, MTS و ... اشاره نمود که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد. یکی دیگر از قابلیت های جالب این نرم افزار امکان ساخت ویدیو از عکس های شما می باشد که شما را قادر می سازد تا با وارد نمودن فایل های عکس خود با فرمت هایی مانند JPG، BMP، PNG، GIF یک ویدیو زیبا و رایگان به صورت اسلاید شده بسازید که برای ماندگار کردن خاطره ها بسیار جلب توجه خواهد کرد. لازم به ذکر است این نرم افزار از فرمت های صوتی نیز پشتیبانی به عمل می آورد و شما می توانید فرمت هایی مانند MP3, AAC, WMA, WAV و ... را به دیگر فرمت های صوتی تبدیل کنید یا در بخش اسلاید سازی، موزیک دلخواه را بر روی ویدیو خود قرار دهید. شما در این نرم افزار علاوه بر خروجی های مربوط به تبدیل فرمت، امکان تبدیل برای دستگاه های دیگر را نیز در اختیار دارید و می توانید فرمت های تحت پشتیبانی دستگاه های مختلف مانند iPod Classic, iPod Touch, iPod Nano, iPod 5G, iPhone, iPad, Sony PSP, PS2, PS3, BlackBerry, Samsung, Nokia, Xbox, Apple TV, Android mobile devices, smartphones و ... را ایجاد کنید تا به راحتی و با سایز دستگاه مورد نظر شما تبدیل و به بهترین شکل ممکن اجرا و نمایش داده شود. شما می توانید از فایل های ویدیویی خود با فرمت های AVI, WMV, MP4, MPEG, MKV, FLV, SWF, 3GPو ... خروجی تهیه نمایید یا اگر مایل هستید تا آنها را تحت وب منتشر کنید، به فرمت فلش خروجی گرفته و به صورت یک فایل HTML قابل انتشار بر روی اینترنت، در دسترس داشته باشید.

قابلیت جالب دیگری که این نرم افزار در اختیار دارد، امکان رایت انواع دی وی دی و سی دی های بلوری و معمولی می باشد که قادر است خروجی مناسب برای دیسک های مختلف مانند DVD, Blu-ray CD/DVD و ... را با پشتیبانی کامل از زیرنویس ها با فرمت های SSA/SRT/ASS را تهیه نماید و سپس با اجرای رایت بر روی دیسک، دیسک آماده با زیرنویس آماده به شما تحویل دهد. شما همچنین در این Freemake Video Converter Gold به راحتی قادر خواهید بود تا فایل های خود را به صورت تصویری، صوتی و یا عکس در یوتیوب به اشتراک بگذارید که این امکان همراه با قابلیت تقسیم فایل به بخش های 15 دقیقه ای برای ساخت لیست پخش و رهایی از محدودیت های یوتیوب در اشتراک گذاری می باشد. در کل می توان این نرم افزار یک ابزار فوق العاده قدرتمند برای کار با فایل های صوتی و تصویری دانست که هم اینک از وب سایت دانلود رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دارد.

 

امکانات نرم افزار تبدیل و کار با فرمت های صوتی و ویدیویی :

  • پشتیبانی بیش از 200 فرمت مختلف صوتی و تصویری
  • امکان تبدیل فایل های ویدیویی با پشتیبانی از فرمت های مختلفی مانند VI, MP4, MKV, WMV, MPG, 3GP, 3G2, SWF, FLV, TOD, AVCHD, MOV, DV, RM, QT, TS, MTS و ...
  • امکان تبدیل فایل های صوتی با پشتیبانی از فرمت های مختلفی مانند MP3, AAC, WMA, WAV و ...
  • امکان ساخت ویدیو از تصاویر با فرمت های JPG, BMP, PNG,GIF
  • امکان گرفتن خروجی به صورت فلش برای انتشار بر روی وب
  • امکان تبدیل ویدیو و صوت به فرمت های قابل اجرا در دستگاه های مختلف مانند گوشی های هوشمند، آیفون، آیپد و ...
  • امکان تبدیل و رایت مستقیم ویدیو بر روی دیسک های مختلف مانند DVD, Blu-ray CD/DVD و ...
  • امکان ترکیب ویدیو و زیرنویس با پشتیبانی از فرمت های مختلف مانند SSA/SRT/ASS
  • امکان تدوین و تکه تکه کردن فایل های صوتی و ویدیویی
  • امکان به اشتراک گذاری فایل های صوتی، تصویری و عکس در یوتیوب