خاطرات و لحظات خوش برای تمام انسان ها ارزشمند و جزء بهترین داشته های او محسوب می شود که علاقه مند است تا آن را با دوستان و سایر اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارد. مطمئنا کار با نرم افزار های پیچیده برای ویرایش یا مونتاژ عکس و ویدیو کار مشکلی به نظر می رسد، اما نرم افزار RealTimes که امروز در وب سایت دانلود رایگان با آن آشنا خواهید شد، این مشکل را به طور کامل رفع کرده است. RealTimes در اصل نسخه ی به روز RealPlayer Cloud می باشد که علاوه بر امکانات RealPlayer Cloud، دارای قابلیت های جدیدی نیز می باشد. با این نرم افزار شما می توانید با رول دوربین خود، یک داستان زندگی در RealTimes Story ایجاد کنید و به راحتی با انتخاب عکس ها و ویدیو هایی که با گوشی هوشمند خود گرفته اید، خاطرات خود را به صورت مونتاژ شده و بسیار زیبا ایجاد و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. شما در این نرم افزار قادرید تا کلیپ ها و عکس های خود را ساماندهی کنید و با تغییر مدت زمان نمایش هر یک و حتی اضافه کردن صوت و فیلترهای بخصوص به آنها، یک مونتاژ فوق العاده را ایجاد کنید و پس از آن می توانید مستقیماً از طریق این نرم افزار، آن را با هر کسی که دوست دارید به اشتراک بگذارید.

RealTimes ویژگی ذخیره سازی فایل ها در فضای ابری را از نسخه ی قبلی خود به ارث برده و برای اینکه هیچ وقت فایل های خود را از دست ندهید، یک فضای ابری (با خرید از ماهیانه 5دلار) تا 25 گیگ را در اختیار شما قرار می دهد، تا پس از ایجاد و ثبت یک خاطره، آن را در فضای ابری این نرم افزار آپلود کنید و با اطمینان با هر کسی که دوست دارید به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است این نرم افزار از یک قابلیت جالب دیگر نیز بهره مند است که می تواند دوستانی که شما مشخص کرده اید را به محض ثبت یک خاطره و به اشتراک گذاری آن مطلع سازد که یکی از بهترین و جالبت ترین امکانات این نرم افزار محسوب می شود.

این نرم افزار همچنین از یک پلیر داخلی قدرتمند با نام RealPlayer نیز بهره مند است که قادر است تا فایل هایی با فرمت های .ra ایجاد شده با RealAudio و .ram ایجاد شده با RealMedia را پخش کند. البته این تنها امکانات این نرم افزار در بخش پلیر آن نیست، بلکه شما از طریق این نرم افزار می توانید هزاران فیلم را از وب سایت های مختلف تنها با یک کلیک دانلود نمائید، یک کتابخانه زیبا از لیست پخش خود بسازید، عموم فرمت های صوتی و تصویری را با این نرم افزار پخش کنید، ویدیو های با فرمت فلش را پخش کنید و بسیاری امکانات دیگر که جذابیت این نرم افزار را دوچندان می کند. در بخش RealPlayer این نرم افزار قابلیت رایت DVD, SVCD, VCD و همچنین ضبط ویدیو از این دیسک ها نیز مهیا شده است تا براحتی بتوان فایل ها را بر روی این دیسک ها ذخیره یا از آنها استخراج نمود. هم اینک شما عزیزان می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را به صورت رایگان دریافت و از ثبت لحظه لحظه های زندگی خود با بهره گیری از پلیر قدرتمند این نرم افزار، نهایت لذت را ببرید.