نرم افزار حرفه ای KeyProwler Pro به شما این امکان را می دهد تا همیشه هر آنچه که در سیستم شما اتفاق می افتد را در نبود خود زیر نظر بگیرید و در هر مکانی نظارت کاملی بر فعالیت های انجام شده در کامپیوتر شخصی خود داشته باشید، به طوری که نرم افزار KeyProwler Pro قابلیت ارسال گزارش های گرفته شده را از طریق ایمیل بصورت روزانه دارد. به عنوان مثال بخشی از این گزارش ها می تواند برنامه های اجرا شده، محتویات کلیپ برد و عکس های گرفته شده از صفحه باشد.
تمامی امکانات لازم جهت ضبط فعالیت های سیستم در نبود شما و نظارت بر اتفاق های افتاده در نرم افزار KeyProwler Pro در نظر گرفته شده است . مشاهده تمامی گفتگو ها و مانیتورینگ وب سایت ها بصورت خودکار نیز جزء امکانات منحصر به فرد این نرم افزار امنیتی می باشد. نرم افزار KeyProwler Pro این اطمینان را به کاربران خود می دهد که تمام کلیدهای زده شده در نرم افزارهای چت، پست الکترونیکی آنلاین و شبکه های اجتماعی ضبط می شود که شامل سرویس هایی همچون Hotmail، Yahoo Messenger، Facebook، Myspace، MSN و هر برنامه ی دیگری می شود.
نسخه کامل این نرم افزار قدرتمند که توسط سایت دانلود رایگان جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است این توانایی را دارد که به طور کامل از دید افراد مخفی باشد و کاملا بصورت پنهان به ضبط فعالیتهای سیستم بپردازد. همچنین KeyProwler Pro برخلاف دیگر برنامه های مانیتورینگ اینترنت نه بروی صفحه خطایی نشان می دهد و نه بصورت معمولی (Windows Add/Remove Programs) حذف می شود. نرم افزار قابلیت اجرا بروی تمامی نسخه های ویندوز را دارد.