بدون شک برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید فایل های حجیم را برای دوستان خود ارسال کنید، اما مشکلاتی همانند نبود کابل یا سرعت کم انتقال اطلاعات علی الخصوص در ارسال فایل از طریق بلوتوث شما را از این کار مایوس نموده است. نرم افزاری که امروز با معرفی آن در وب سایت دانلود رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم مختص همین کار ساخته شده است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بدون استفاده از کابل های USB، بلوتوث یا حتی استفاده از شارژ سرویس حجمی اینترنت خود، فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. آخرین نسخه ی این نرم افزار محبوب که SHAREit نام دارد، هم اینک از وب سایت دانلود رایگان قابل دریافت برای شما عزیزان می باشد.
شیوه ی کار این نرم افزار به این طریق است که تمام دستگاه های دارای قابلیت وایرلس (Wireless) می توانند در رنج کاری وایرلس دستگاه خود، دستگاه های دیگر را پیدا نموده و از طریق این نرم افزار به همدیگر متصل شده و با سرعتی 40 برابر بیشتر از بلوتوث به انتقال فایل مابین دستگاه ها بپردازند. لازم به ذکر است این نرم افزار بر خلاف نرم افزار های به اشتراک گذاری فایل که فایل های شما را در یک هاست ابری (cloud) آپلود می کنند، مستقیما فایل را از دستگاهی در دستگاهی دیگر ذخیره می سازد و به همین دلیل ضریب امنیتی آن نیز بیشتر است. SHAREit علاوه بر این قابلیت، امکان رمزنگاری ویژه و تنظیمات امنیتی بخصوصی را نیز در ارسال فایل، در اختیار مشترک قرار می دهد تا امنیت را چندین برابر بیشتر تضمین نماید. این نرم افزار برای پلتفرم های مختلفی همانند اندروید، آیفون، آی پد و ویندوز نیز ارایه شده است و تمام این دستگاهها می توانند فایل های حجیم خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. نکته قابل توجه عدم محدودیت فرمت فایل های به اشتراک گذاری فایل ها می باشد که شما را قادر می سازد تا هر فرمتی از فایل اعم از تصویر، سند، فیلم و ... را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.


امکانات اصلی نرم افزار ارسال فایل های حجیم بین دستگاهها :

  • به اشتراک گذاری تمام فرمت های فایل شامل تصویر، فیلم ها، فایل های موسیقی، اسناد و لیست تماس
  • دستگاه هایی که SHAREit بر روی آن نصب شده است، از طریق وایرلس به صورت خودکار می توانند همدیگر را در رنج وایرلس پیدا کنند
  • سرعت 40 برابر بیشتر از بلوتوث برای اشتراک گذاری فایل های حجیم
  • بدون نیاز به بلوتوث یا فعال نمودن شبکه اینترنت وای فای و اتصال مستقیم دستگاه ها از طریق وایرلس
  • پشتیبانی از اشتراک گذاری فایل ها به صورت چندین دستگاهه و امکان اتصال همزمان بیش از 5 دستگاه
  • امنیت فوق العاده بالا در انتقال و نگهداری فایل ها با عدم استفاده از فضای ابری
  • عدم استفاده از شارژ اینترنت شما برای اشتراک گذاری فایل ها و اتصال مبتنی بر وایرلس