بعد از مدتی که سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد، ممکن است به علت نصب نادرست برخی نرم افزارها، خطا در ثبت اطلاعات رجیستری و ... سرعت سیستم عامل شما کاهش یابد. همین موضوع باعث می شود تا کاربران تصمیم بر تعویض سیستم عامل خود بگیرند و شاید زمان بسیار طولانی صرف این کار شود. اما در این مواقع می بایست از نرم افزار های بهینه ساز کمک گرفت، یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه نرم افزار TweakBit PCSuite می باشد که قابلیت های فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود می گذارد. PCSuite به محض نصب بر روی سیستم عامل به صورت کامل شروع به اسکن می نماید و علت هایی که سبب کاهش سرعت سیستم عامل شده اند، یا باعث خطاهای سیستمی شده اند و از اجرای برخی نرم افزار ها جلوگیری می کنند را شناسایی کرده و بهترین روش حل این مشکلات را به شما پیشنهاد خواهد داد. تکنولوژی بکار رفته در این نرم افزار به طریقی عمل می کند که قادر است محل دقیق بروز خطا، مانند فایل یا داده های نادرست را شناسایی و به کاربر نمایش دهد و کاربر می تواند دستی یا از طریق نرم افزار و به صورت خودکار، برای رفع اشکال اقدام نماید. بهترین مزیت PCSuite عدم آسیب به سیستم عامل شماست، ممکن است برخی از نرم افزار های بهینه ساز، هنگام بهینه سازی به سیستم عامل و فایل های اساسی آن آسیب وارد کنند که معمولا با نسخه ی پشتیبان جبران می کنند، اما PCSuite بعد از تست های مختلف، تضمین می کند که علاوه بر نسخه ی پشتیبان، هیچ آسیبی به بدنه سیستم عامل شما وارد نشود و تنها ایرادات رفع گردند. در کل می توان این نرم افزار را یکی از بهترین های بهینه سازی دانست که شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش آن را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از سرعت بالای سیستم خود لذت ببرید. در ادامه همین مطلب به معرفی مختصری از امکانات اساسی این نرم افزار خواهیم پرداخت که بی شک شما را نیز ترغیب به دانلود آن خواهد نمود.

 

یک رایانه تمیز، به معنای بهره وری بهتر است

معمولا هنگامی که شما در صفحات وب مرور می کنید، فایل های صفحات وب، برای مرور بهتر در مراجعه های بعدی بر روی رایانه کاربر ذخیره می شود که به آن کش گفته می شود، این فایل ها و سایر فایل هایی که از این طریق بر روی سیستم عامل ذخیره می شوند تا مراجعه راحت تر بعدی صورت گیرد، فایل های موقت (temporary files) نامیده می شوند. برخی از این فایل ها واقعا غیر ضروری هستند و نیازی به نگهداری ندارند و علاوه بر اشغال فضای هارد دیسک شما، باعث کندی سیستم عامل می شوند، چون سیستم عامل هر بار نیاز به مرور این فایل ها در اجرای نرم افزار ها خواهد داشت، PCSuite به شیوه ای طراحی شده است که به صورت هوشمند، تمام فایل های غیرضروری مانند کش مرورگرها، گزارش های خطای غیر ضروری، فایل های موقت جاوا، کش های مایکروسافت آفیس و ... را شناسایی نموده و حذف می نماید. پس از استفاده از این نرم افزار خواهید دید که چه فضایی از هارد دیسک شما اشغال این فایل های غیر ضروری بوده است.

خطاها و عدم اجرای نرم افزار ها دیگر تاریخی شد !

PCSuite مانند یک حراج با تجربه، ابزار های دقیقی برای شناسایی و حذف keys منسوخ، داده های اشتباه بر روی رجیستری ویندوز و ... در اختیار دارد که خطاهای سیستمی و عدم اجرای برخی نرم افزار ها را از بین خواهد برد. این نرم افزار به صورت تست شده کار می کند و هیچ گاه شما داده های ضروری را از دست نخواهید داد و از این نظر شرکت تولید کننده تضمین می کند.

همه چیز بروی رایانه شما سریعتر کار خواهد کرد

مطمئنا تنظیمات مختلفی بر روی سیستم عامل ها وجود دارد، اما اگر به صورت غیر فنی آنها را تنظیم کنید، با کاهش سیستم رو به رو خواهید بود. برای مثال تنظیمات اینترنت شما می تواند بر روی سرعت دانلود و یا حتی کیفیت تماس های صوتی و ویدیویی شما تاثیر گذار باشد. PCSuite بگونه ای طراحی شده تا از هر جنبه سیستم شما را برای داشتن سرعت و کارایی بهتر مورد بررسی قرار دهد و پس از استفاده از ابزار های افزایش سرعت این نرم افزار، سرعت و کارایی را در هر چیزی خواهید دید.

سیستم شما از حمله هکرها امن تر خواهد بود

هنگامی که شما داده های شخصی مانند رمز های عبور، کارت های اعتباری و ... را در رایانه خود وارد می کنید، این اطلاعات در بخش هایی از هارد دیسک شما ذخیره می شود و ممکن است یک هکر به راحتی بتواند به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده و آنها را مورد سرقت قرار دهد. PCSuite این داده های حساس را شناسایی نموده و با پاک کردن رد پای فعالیت های حریم خصوصی، آنها را از بین می برد و به همین دلیل ممکن نیست اطلاعات شخصی شما به دست هکر ها بیافتد.

تنظیم کنید و همه چیز را فراموش کنید

PCSuite بگونه ای طراحی شده است که پس از تنظیم نمودن، قادر است تا به صورت خودکار سیستم شما را مورد اسکن و بررسی قرار دهد، پس نیاز نیست هر بار این نرم افزار را باز کرده و بررسی ها را تک به تک انجام دهید، کافیست یک بار نرم افزار را تنظیم کنید تا بهینه سازی را در زمان های دلخواه شما انجام دهد.

کامپیوتری سریع و پایدار در اجرای وظایف داشته باشید

این نرم افزار به شیوه ای طراحی شده است که مدیریت سخت افزاری شما را نیز انجام می دهد، به هر طریقی حافظه رم یا پردازنده شما محدود است، وظایفی که شما به رایانه محول می کنید، به ترتیب زمان بر روی این سخت افزار ها مورد تحلیل قرار می گیرد، بدون توجه به نیازمندی های نرم افزار ها. این ابزار ها به شیوه هوشمند قادر به تشخیص و اتمام سریع تر وظایف با استفاده از مدیریت سخت افزار ها می باشد که یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار محسوب می شود و مطمئنا سرعت و پایداری بیشتری در اجرای وظایف به رایانه شما خواهد بخشید.