شرکت تویوتا خبر داده است که میخواهد تمرکز بیشتری روی خودروهای بدون راننده داشته باشد و در همین راستا، یک شرکت جدید برای توسعهی این تکنولوژی تاسیس خواهد کرد. شرکت جدید تویوتا Toyota Research Institute Advanced Development یا به اختصار TRI-AD نام گرفته است.
براساس گزارش مالی منتشر شده، بازی GTA V در سال 2017 موفق به ثبت فروش یک میلیون نسخهای در بازار بریتانیا شده است. به گزارش پردیسگیم و به نقل از Eurogamer، اخیرا انجمن فروشگاههای بخش سرگرمی اروپا که دادههای خود از فروش فیزیکی بازیها را با آمارهای تخمینی فدراسیون نرمافزارهای تعاملی اروپا (ISFE) ترکیب میکند، لیستی از پرفروشترین محصولات سرگرمی در سال 2017 را منتشر کرده است.
وقتی قرار است درباره دوربینهای گوشیهای هوشمند صحبت کنیم، اپل کمپانی است که تقریبا هیچوقت مشتریانش را ناامید نمیکند. در برخی رقابتها میان گوشیهای هوشمند ممکن است گاهی اپل کنار گذاشته شود اما معمولا در مورد دوربینها آیفون کیفیت بالای تصویری که تولید میکند یکی از نکاتی است که باعث وجه تمایز این گوشی میشود.
در حالی که چند روز پیش شاهد رونمایی از نسخهی نینتندو سوییچ سهگانهی Naruto: Ultimate Ninja Storm بودیم، شرکت بازیسازی «باندای نامکو» تاریخ عرضهی این بسته و جزییات آن را مشخص کرده است.
سونی رسما تاریخ عرضهی بازی Detroit: Become Human را مشخص کرده است. این بازی قرار است در روز ۲۵ ماه می سال جاری میلادی (۴ خرداد ۱۳۹۷) به صورت انحصاری روی پلیاستیشن۴ عرضه شود.
گوگل کاملا بی سر و صدا پشتیبانی قابلیت ذخیره و پخش آفلاین ویدیوهای یوتیوب را به ۱۲۵ کشور دیگر اضافه کرده است. در حالی که قرار بود قابلیت دانلود و پخش آفلاین ویدیوهای یوتیوب فقط از اپ Youtube Go و آن هم فقط در کشورهایی که اینترنت درست و درمان ندارند، فعال شود، دیروز این قابلیت برای کشورهای بسیار زیادی فعال شد.
با توجه به اینکه عرضهی محتوای دانلودی بازی مبارزهای «بیعدالتی ۲» یا همان Injustice 2 به پایان رسیده است، استودیوی بازیسازی NetherRealm خبر از عرضهی نسخهی کامل این بازی داده است. نسخهی کامل این بازی Injustice 2: Legendary Edition نام دارد و تمام محتوای دانلودی این بازی را در خود جای داده است.
ساعاتی قبل موسسه تحلیلی و تحقیقاتی SuperData گزارش مالی خود از عملکرد بازار بازیهای ویدئویی را به اشتراک گذاشت و براساس این گزارش به نظر میرسد که رشد پلتفرم کامپیوتر و کنسولها و البته موبایل کماکان ادامه دارد. به گزارش پردیسگیم، در ماه ژانویه که نخستین ماه از سال 2018 بود، گیمرها 8.9 میلیارد دلار را صرف خرید بازیهای دیجیتالی بر روی پلتفرمهای موبایل، کنسول و کامپیوتر کردهاند. همچنین بازار بازیهای پلتفرم کامپیوتر در مقایسه با مقطع مشابه سال قبل 24% رشدِ فروش داشته است و این میزان برای کنسولها 57% است که میتوان یکی از دلایل مهم آنرا موفقیت کنسول Switch دانست.