توسعهدهندگان Iron Harvest اعلام کردهاند که تیمی اختصاصی برای کار بر روی نسخههای پلیاستیشن ۴ پرو و ایکسباکس وان ندارند اما کنسولهای قدرتمندتر از نسخههای بهتری بهرهمند خواهند شد. عنوان Iron Harvest استودیو کینگ آرت گیمز (King Art Games) در مراحل ابتدایی تولیدش قرار دارد اما قطعا محیط جذاب، دنیای استیمپانک و گیمپلی استراتژیک این […]
شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix) ساعاتی قبل اعلام کرد که بسته الحاقی بخش چند نفره عنوان Final Fantasy XV که پیش از این برای تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) در نظر گرفته شده بود، حال با تاخیری کوتاه مدت به اوایل ماه نوامبر موکول شده است. شرکت اسکوئر اینکس به واسطه حساب کاربری رسمی عنوان […]
به نظر میرسد که مشکلاتی بر سر راه اولین و طبق اعلام استودیوی گوریلا گیمز، آخرین بسته گسترشدهنده بازی Horizon Zero Dawn با نام The Frozen Wilds سبز شده که چندان جالب نیستند! با ادامه این خبر همراه گیمفا باشید. قرار است تا بسته گسترشدهنده Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds در تاریخ ۷ نوامبر […]
اگر از جمله کسانی هستید که از روند عرضه عناوین مستقل برای کنسول جدید نینتندو یعنی نینتندو سوییچ به صورت فقط دیجیتالی ناراحت هستید، برای شما خبر خوشی داریم! در حالی که بازی Super Meat Boy به صورت دیجیتالی همین امسال برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد، اعلام شده که نسخه فیزیکی آن نیز در […]
اگر به بازی کردن علاقه دارید و از صرف هزینه زیاد برای این سرگرمی متنفرید، امروز خبرهای خوبی برای شما داریم. وبسایت Humble هم اکنون عنوان بسیار موفق و اعتیادآور Civilization III: Complete Edition را بهصورت کاملا رایگان عرضه کرده است.
شرکت سگا (SEGA) وبسایت رسمی و ژاپنی عنوان Yakuza Kiwami 2 را با اطلاعات و تصاویر جدیدی از مینیگیم بهروزرسانی شده Clan Creator منتشر کرده است. در ادامه میتوانید اطلاعات انتشار یافته از این بخش را مطالعه کنید. مینیگیم Clan Creator جدید مبارزات بزرگ تکامل یافته مینیگیم Clan Creator که اولین بار در عنوان Yakuza […]
طبق اعلام رسمی باندای نامکو، کسانی که میخواهند عنوان Ni no Kuni 2 را تجربه کنند، باید به پلیاستیشن ۴ و یا استیم دسترسی داشته باشند و خبری از این عنوان بر روی ایکسباکس وان نخواهد بود. شایعات زیادی در خصوص Ni no Kuni 2: Revenant Kingdom به گوش میرسد و یکی از مهمترین این […]
به نظر میرسد که جنجالهای پیرامون جعبههای جایزه (loot box) و پرداختهای درون برنامهای به این زودیها فروکش نخواهد کرد. به گزارش پردیسگیم و به نقل از WCCFTech به تازگی در مصاحبهای که توسط GameIndustry منتشر شده، چندین تن از توسعهدهندگان بازیهای ویدئویی در این مورد صحبتکردهاند. در میان نظرات گوناگون، توسعهدهنده سابق استودیو Bungie یعنی آقای "نایلز سانکی" (Niles Sankey) که قبل از ترک استودیو سابقه کار برروی عناوین Halo و Destiny را دارد، اشاره کرده که در نهایت این یک کسبوکار و بِزینس بوده و اگر مردم پرداختهای درون برنامهای را دوست ندارند، میتوانند از پشتیبانی کردن از آن ها دست بردارند.