« نسخه کم حجم Black Box به پست اضافه شد »
 « نسخه سالم و معتبر RELOADED + کرک جدا »
 « نسخه Deluxe Edition »

چندی پیش بود که شرکت معروف Warner Bros بازی زیبای Arkham Origins از سری بازی های بتمن را برای سیستم های کامپیوتری و کنسول های منتشر کرد که فروش آن برای این شرکت مناسب بود و علاوه بر این، این عنوان رنکینگ نه چندان جالبی را از سایت های تحلیل گیم دریافت نمود با اینکه روال داستانی بتمن بصورت پیوسته و قطاری ساخته میشود و هر قسمت از قسمت های قبلی الهام میگیرد!
عنوان Batman Arkham Origins Blackgate که نسخه Deluxe Edition آنرا برای کاربران آماده کرده ایم یک بازی شبیه سازی شده بر اساس یک موتور گرافیکی 3 بعدی است که نقد کنندگان آنرا سیستم 2.5 بعدی نامیده اند، بتمن شخصیت اصلی بازی شهر گاتهام معروف به شوالیه تاریکی ها شخصیت مبارز و جنگجو با دارا بوده اسکیل و گجت های مختلف به دنبال نابودی خلافکاران و مجرمان است، داستان بازی طبق کمیک های دی سی سات که روایت داستان های زندان Blackgate را به تصویر میکشد که بعد از نابودی تیمارستان آرخام شخصیت های همچون ژوکر، مرد پنگوئنی و مرد ماسکی و ... در آن زندانی شده اند. در زندان Blackgate یا همان دروازه سیاه شورش عجیبی به وقوع میپیوندد و کمیسر Gordon طی یک تماسی از بتمن میخواهد که به این شورش خاتمه دهد. سازنده بازی Batman Arkham Origins Blackgate سعی کره که این عنوان را در مقایسه به نسخه های قبلی کاملا متفاوت تر بسازد تا شکست قبلی خود را جبران کند،‌ در شروع مقدمه در مورد گرافیک 2.5 بعدی بازی صحبت کردیم، لازم به ذکر است که در این نوع حالت کنترل بتمن سخت میشود،‌سیستم نور پردازی و به تصویر کشیدن عناصر بازی بخوبی صورت گرفته گرفته اما آتیم های متفاوت بازی که بسیار در چشم هستند همانند دشمنان بسیار ساده و یکی هستند، طوری که دشمنان جز سلاح ها با یکدیگر شباهتی نداشته و از یک استراتژی استفاده میکنند. همانند اکثر بازی اکشن و ماجراجویی شخصیت بتمن اسکیل های ضعیفی دارد و گجت ها خود را از دست میدهد و گیمر رفته رفته موفق به دریافت آن ها میشود، که بنظر من این امر باعث خستگی و بی میلی گیمر میشود چراکه معمولا در اواخر بازی بتمن، شخصیت بتمن کامل کمیک دی سی میشود که همچنان هم راضی کننده نیست و در واقع بتمن باید از اول شخصیتی کامل باشد! 
در تمامی عواملی که در بالا به آن ها پرداختیم به نظر میرسد که این سری از بازی بتمن با عنوان Batman Arkham Origins Blackgate یک بازی راضی کننده برای گیمرها در مقایسه با سری ها قبل باشد، حجم بازی در مقایسه با تمامی عوامل بازی بسیار مناسب بوده و از سری قبلی کمتر است، این عنوان از سری Arkham Origins کاملا جداست و روایت جدیدی را به تصویر میکشد، شما میتوانید بازی Batman Arkham Origins Blackgate Deluxe Edition را از اف دی ال دانلود کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز: 32-bit: Vista, Win 7, Win 8
  • پردازنده: Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz; AMD Athlon X2, 2.8 GHz
  • حافظه: 2 GB RAM
  • گرافیک: NVIDIA GeForce 8800 GTS; AMD Radeon HD 3850
  • آداپتور گرافیکی: DirectX Version 10
  • هارد دیسک: 3 GB