« نسخه سالم و معتبر COMPLEX »
« فرمت ISO و بصورت Region Free »

سرانجام پس از مدت ها انتظار برای گیمر بازی جدید و مهیج Wolfenstein The New Order بصورت رسمی توسط Bethesda Softworks منتشر شده است، این بازی توسط Machine Games طراحی شده و یک بازی FPS یعنی از اول شخص شوتر است که قرار است برای کنسول های محبوبی چون PS3 , XBOX360 , PS4 و PC و ... منتشر شود. 
روایت بازی گیمر را به سال های 1960 میبرد، زمانی که نازی ها جنگ جهانی دوم را به دست خود گرفته بودند قهرمان جنگ یعنی BJ Blazkowicz باید بر علیه نازی ها اقدام و به آن ها ضدحمله ای سخت بزند. 
اروپا، 1960 ، نازی ها با استفاده از نوعی تکنولوژی جدید و مرموز و با استفاده از نیروی بی امان و ارعاب توانستند حتی قوی ترین ملت ها را به زانو خود را به ارمغان آورند! رژیم نازی در حال حاضر قوانین جهان را با یک مشت آهنین سرنگون کرد و شما در بازی به عنوان یک مرد با جرات و BJ Blazkowicz یعنی قهرمان جنگ آمریکا در برابر قویترین ارتش جهان ایستادگی میکنید چراکه تنها او قادرست تاریخ را بازنویسی کند.
بازی با 5 موتور رندر گرافیکی صورت میگیرد و شما تجربه شدیدی را در مبارزه با اول شخص شوتر در برابر  روبات های بزرگ نازی ها، سربازان درشت و نیروهای شوک نخبگان کسب میکنید. تمامی وقایع بازی Wolfenstein بسیار نفس گیر و شوک برانگیز است، در طی ماموریت های خاص شما کنترل ماشین های جنگی را هم بدست گرفته یا برای اکتشاف تن به آب میزنید. سلاح های بازی بسیار حرفه ای طارحی شده اند طوری که عصر جنگ جهانی را شبیه سازی میکند،‌ آخرین تکنولوزی در سلاح های نازی ها در این بازی گرد آوری شده و شما نیز میتوانید سلاح ها را ارتقاء دهید. روایت این بازی فوق العاده همهجانبه و بسیار مهیج است،‌ اگر از علاقه مندان بازی شوتر هستید این عنوان را از دست ندهید.