« فرمت ISO و بصورت Region Free »

بدون شک سری بازی های Assassin’s Creed از بهترین های سبک Third Person در دنیای بازی های رایانه ای هستند.اولین نسخه ی بازی در سال 2007 عرضه شد و توانست رضایت اکثر گیمرها و منتقدین را جلب کند.کاراکتر جذاب ،گیم پلی منحصر به فرد ، طراحی لباس ، داستان قدرتمند ، موسیقی زیبا ، گرافیک قوی و سیستم Sandbox بازی عواملی بود که هر گیمری را به وجد می آورد.ضمن اینکه ساخته شدن بازی به دست تیم Ubisoft Montreal نیز در محبوبیت این بازی تاثیر مستقیم داشت. .پس از موفقیت نسخه ی اول بازی، یوبی سافت تصمیم به ساخت نسخه ی دوم گرفت.ACII به کارگردانی جید ریموند و پاتریس دسیلت  به بازار عرضه شد و دوباره فروش استثنایی نسخه ی اول را تکرار کرد.در این نسخه کاراکتر اصلی بازی حشاش جوانی به نام Ezio Auditore Di Firenze است که در زمان رنسانس در ایتالیا زندگی میکند.او از نوادگان الطیر است و شباهت ظاهری بسیار زیادی به وی دارد.در AC2 ما داستان زندگی اتزیو را در گذشته و داستان دزموند مایلز را در آینده دنبال میکنیم.


داستان عامل پیروزی و برتری این بازی در نسخه اول و البته این نسخه است. داستان این نسخه حتی قدرتمند تر از داستان نسخه قبلیست که بازی را توانست معروف و محبوب کند. استارت داستان از جایی می خورد که "Desmond Miles" (شخصیت در زمان حال) توانسته با دستگاه معروف "Animus" از زمان جنگ های صلیبی، بیرون آید و با حل معماهای آن زمان، به قرن پانزدم "فلورانس" برود. حال داستان از دو جهت زمان حال و زمان گذشته، قدرت پیدا کرده بود و این باعث شد که داستان بازی از نسخه اول نیز قدرتمند تر نیز شود. در AC2 نیز مانند نسخه ی قبلی با یک بازی Open World مواجه هستیم. چیزی که در نگاه نخست بسیار جلب توجه میکند،بزرگی دنیای AC2 است. در AC2 ایتالیای قرن پانزدهم را میتوانید به خوبی لمس کنید! شما توانایی رفتن به Venice ، Florence ، Romagna و Tuscany را دارید.تمامی این شهرها با جزئیات بسیار دقیق بازسازی شده اند و برخی مکان های واقعی نیز در آنها وجود دارند.بازی همانند AC1 چیزی به اسم درجه ی سختی ندارد،اما در ابتدا بسیار آسان و به تدریج سخت تر و سخت تر میشود.قابلیت های اتزیو نیز در این نسخه واقعا شگفت آور هستند در این نسخه اتزیو سلاح های بسیار متنوعی دارد که هر کدام کاربرد های مخصوصی دارند.اتزیو در این نسخه دو عدد Hidden Blade دارد که با آنها میتواند مانند شمشیر ضربه بزند،دو دشمن را به طور هم زمان از بین ببرد و حتی از هیدن بلید ها به عنوان سپر استفاده کند.روش های Counter Attack و کشتن دشمنان هم بسیار زیبا طراحی شده اند. انواع شمشیر،پتک،تبر و نیزه نیز در بازی وجود دارد و اتزیو میتواند از آنها بهره ببرد.اتزیو با پیدا کردن Codex Page ها ، که نوشته های الطیر پس از به دست آوردن Apple of Eden هستند ، آنها را به لئوناردو داوینچی میدهد و داوینچی با رمز گشایی آنها برای اتزیو وسائل جدیدی اختراع میکند.از جمله این وسائل تپانچه ای است که اتزیو با کارگذاری آن در دستش میتواند به دشمنان گلوله شلیک کند.در این نسخه توانایی تعویض لباس و خرید انواع زره هم برایتان مهیا شده است.روش های مبارزه و سیستم اکشن نیز دچار تحولی بسیار بزرگ شده است.شما میتوانید با دست خالی هم مبارزه کنید،جاخالی بدهید و سلاح دشمن را از دستش بیرون بکشید.حتی میتوانید با قابلیت Taunt دشمن را مسخره کنید تا عصبانی شده و به شما حمله کند! در این نسخه توانایی اسب سواری،راندن کالسکه و پرواز با ماشین پرنده را دارید.با اینکه این بخش ها در بازی نقشی جزئی دارند اما بسیار قابل قبول ساخته شده اند.کنترل اسب نسبت به AC1 بهبود یافته و طبیعی تر شده است .
با اینکه به نوعی این اثر از میدان خارج شده است اما هنوز هم طبق نظر بسیاری از منتقدان لقب بهترین نسخه از این سری را یدک میکشد و واقعاً هم برازنده آن است. این عنوان آنچنان زیباست که در هر زمان که دست به تجربه کردن آن بزنید احساس قدیمی بودن نکرده و با اشتیاق به تجربه آن خواهید پرداخت. اکنون شما می توانید نسخه ایکس باکس این بازی زیبا را با لینک مستقیم و با سرعت بالا از اف دی ال دریافت کنید .