« نسخه سالم و کم حجم Black Box »

سرانجام پس از مدت های انتظار برای گیمرهای سیستم های PC کمپانی Tecmo سری جدید بازی DEAD OR ALIVE 5 Last Round را تحت عنوان راند آخر منتشر کرد، این بازی توسط Team Ninja ساخته شده و در سال 2015 منتشر شده است.
این بازی زیبا در سبک مبارزه‌ای یا همان Fighting میباشد که در نسخه های قبلی توانسته نظرات بسیاری را بخود جلب کند در واقع این بازی با دارا بودن گرافیک خیره کننده، حالت های جسمی و فیزیکی واقع گرایانه برای هر کارکتر و قابلیت مبارزه های آنلاین توانسته محوببت خود را به حداقل برساند. در بازی شخصیت های مختلفی از قبیل ریو هایابوسا، حیات، Ayane، Kasumi، Hitomi را، Bayman، کریستی، لی نیش، زاک، Kokoro، باس، تینا، همراه با آکیرا و سارا برایانت از سری بازی Virtua جنگنده و شخصیت های دیگر که معرفی نشده اند وجود دارند که با انتخاب قهرمان خود به مبارزه با دیگران میپردازید. مبارزه یکی از قسمت های اصلی این بازی است ولی در کنار آن مراحل متعدد پویای سه بعدی با وجود بکگراند های متفاوت، مکان های دیدنی و جذاب از سراسر جهان جذابیت خاصی را به بازی ارائه میکنند. شخصیت های بازی بصورت واقع بینانه و از لحاظ گرافیک جسمی بخوبی طراحی شده اند،  شخصیت های زنده با سبک بصری جدید ترکیب رئالیسم خیره کننده همراه با احساس طبیعی حسِ یک مبارزه واقعی را به گیمر انتقال میدهند.
بخش آنلاین این بازی بخوبی مورد طراحی قرار گرفته و به تمامی بازیکنان آماتور و حرفه ای این اجازه را میدهد تا در زمین و حالت های نبرد مختلف با یکدیگر به مبارزه شانه به شانه بپردازند. پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

ویندوز :Windows Vista/7/8/8.1 (32bit/64bit)
پردازنده :Core i7 870 over
گرافیک : 1280×720 pixel over
آداپتور گرافیکی : DirectX 10
حافظه : 2 GB
هارد دیسک : 10 GB