« نسخه سالم و معتبر TiNYiSO »

Dustoff Heli Rescue عنوان یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال 2015 توسط Invictus Games برای سیستم های PC منتشر شد. این بازی از گرافیک چند بیتی بهره میبرد و هدف اصلی در این بازی حمل و نقل، نجات گروگان و توقف کاروان های دشمن است. در بازی شما به عنوان خلبان یک هلیکوپتر نجات باید 25 ماموریت منحصر به فرد را به اتمام برسانید. در بازی سه نوع هلیکوپتر نجات وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی های مختلفی هستند و حمل و نقل آن ها متفاوت است همچنین هر هلیکوپتر دارای 3 سلاح منحصر به فرد برای نابودی دشمنان است.
چرخه آب و هوا در این بازی بصورت پویا طراحی شده و بر روند بازی تاثیر گذار هستند، ماموریت ها در طوفان های سنگین، غروب زیبای جنگل و ... کار شما را سخت تر میکند.
همانطور که در بالا ذکر کردیم بازی از گرافیک چند بیتی بهره میبرد ولی نورپردازی و حالت Real time shadows و جلوه های صوتی سینمایی در این بازی میتواند نظر شما را جلب کند. این بازی دارای ویژگی های بسیاری است و همچنین زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، برزیل-پرتغالی، روسی، کره ای، چینی ساده شده، ژاپنی را بخوبی پشتیبانی میکند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

ویندوز :Windows XP SP3
پردازنده :Dual core 2 GHz
گرافیک : GeForce Go 7600 or ATI Mobility Radeon HD 4650
آداپتور گرافیکی : DirectX 9
حافظه : 1 GB
هارد دیسک : 600 MB