- ریلیز HI2U

به تازگی بسته الحاقی جدید برای بازی Magicka 2 منتشر شد که حاوی دو DLC با نام های Ice Death و Fury است,‌ این بسته توسط توسط شرکت سازنده یعنی پارادوکس الکترونیک منتشر شده است. چیره ترین جادوگران و بی مسئولیت ترین افراد دنیای فانتزی بازگشته‌اند. در این DLC دوم که برای بازی مجیکا منتشر شده کاربر جادوها، تجهیزات، ماموریت، دشمنان و حالت CO OP جدیدی را تجربه خواهد کرد. 
چهار سناریو جدید با برند جدید به بازی اضافه شده که میتوان به محافظت از شاه, ترول غار, تاریکی, قدیمی جادوگر اشاره کرد همچنین به منزله جذابیت بیشتر باس هایی با نام Mr Carrot,The Great Porkolino و Insane Maxi به بازی اضافه شده اند تا شما را با چالش های عظیمی روبرو کنند و همچنین در آخرین قسمت از تغییرات این بازی شما با لباس و سلاح های مختلف روبرو خواهید شد!
Magicka 2 مانند نسخه اول، در سبک نقش آفرینی با طعم کمدی، داستان چهار جادوگر را روایت می‌کند. بازیکنان می‌توانند از عنصر‌هایی مانند آتش، الکتریسیته و یخ برای ساخت اسپل‌های قدرتمند استفاده کنند. به عنوان مثال با یکی کردن طلسم ‌های آتش و الکتریسیته می‌توانید طلسم شعله‌‌ای برای عبور از زنجیره‌ی دشمنان خود ایجاد کنید. داستان بازی بعد از جنگ نسخه ی اول است و اکثر جادوگرها کشته شده اند و تنها دیوانگی برای بازمانده ها باقیمانده است. سیستم مبارزه های نسخه ی اول بازگشته است . 4 جادوگر در این نسخه که هرکدام دارای توانایی و ویژگی های مخصوص به خود بوده , تنها امید مردم برای رهایی از نیروهای شیطانی هستند . وجود سیستم مبارزه منحصر به فرد باعث شده است تا پلیر بتواند مهارت های کاراکتر مورد نظر خود را بهبود بخشیده و در نبردها از جادوهای بیشتری بهره ببرد . با وجود 5 عنصر اصلی , بازی این اجازه را به شما می دهد تا به بیش از 1000 جادوی مختلف دسترسی داشته باشید . نکته جالب در این بزای , امکان پشت سرگذاشتن تمامی مراحل به صورت CO-OP و 4 نفره است که همین امر جذابیت بازی را چندین برابر می کند . شما با دوستانتان می‌توانید در خانه‌ی خود بازی کنید یا از طریق اینترنت با یکدیگر همراه شوید . این بازی هم به صورت محلی (Local) و هم به صورت آنلاین قابل انجام است. بازیکنان قادر به ورود و خروج از حالت آنلاین به صورت بلادرنگ هستند و طبیعتاMagicka 2 توانسته تعادل هوشمندانه‌ای در این رابطه ایجاد کند. . گرافیک خیره کننده , وجود شخصیت های مختلف , باز شدن جادوهای جدید , امکان شخصی سازی , بهبود مهارت های کاراکترها , داشتن حالت مبارزات انتخاباتی , گشت و گذار در دنیای فانتزی , گیم پلی جذاب و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های بازی است . بازی Magicka 2 در محیطی رنگارنگ اما بسیار پویا و دوست‌داشتنی انجام می‌گیرد. در بازی لحظه‌ای با صحنه‌های خنده‌دار روبرو شده و در لحظه‌ای دیگر با مبارزاتی کلاسیک مانند برخورد شمشیرها و پرواز جادو‌ها در آسمان روبرو می‌شوید. شما عزیزان می توانید نسخه سالم و معتبر این بازی زیبا را با لینک مستقیم و بصورت رایگان از افـ دی ال دریافت کنید .


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8 or 10
Processor: : 3GHz Dual Core (Intel Pentium G3220 / AMD A4-4000 or higher 
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 550 or better / ATI Radeon HD 5850 or better
Storage: 3 GB available space 


 تــــوجــــه:

* این بسته الحاقی کاملاََ مستقل بوده و همراه با بازی اصلی میباشد!
* DLC های پیشین در این بازی وجود دارند.
* نسخه اصلی بازی به آخرین ورژن بروز رسانی شده است.
* پس از نصب بازی, محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید تا بازی کرک شود!