- ریلیز CODEX

Chasing Dead یک بازی داستان مبتنی بر ژانر علمی تخیلی و اول شخص اکشن است که توسط کمپانی 2020 Venture ساخته شده و در سال 2016 برای سیستم های PC منتشر شده است. بازی با یک پدیده عجیب و غریب که در یک زمین دیگر به نظر میرسد در آسمان ما آغاز می شود. کنجکاوی و ترس از یک سیاره همزاد باعث شروع ماموریت های متعدد به منظور ایجاد ارتباط با زمین های مشابه است. یک تیم از ماموران، فضانوردان و دانشمندان 955600 مایل در سراسر فضا توسط ناسا و ارتش آمریکا ارسال شده اند با این حال تمام تماس چند ساعت پس از ورود آن ها به منطقه ماموریتی از دست رفته و باعث ناقص ماندن ماموریت شده است. شما به عنوان جیک به این ماموریت فرستاده میشوید تا هر گونه تحقیق و داده هایی را در مورد تیم اولیه بدست آورده و آن هارا به پایگاه ارسال کنید.
جیک یک فرد 29 ساله و عضو سابق DEA و سربازی است که توسط دولت ایالات متحده استخدام شده است. در طول آموزش خود او به عنوان یک گرگ تنها شناسایی شد. او نه تنها برای دارای بودن مهارت های بالا در مبارزات انتخاب شد بلکه توانایی تصمیم گیری در شرایط سخت را بدون هیچ راهنمایی داراست. پس از استخدام، او تحت عمل جراحی سایبرنتیک قرار میگیرد تا در برابر بیماری عفونتی زامبی که در سرزمین موازی قرار دارد در امان باشد. جیک به طور ناگهانی از خواب بیدار شده و خود را در داخل یک هواپیمای جنگی توفنده با هیچ حافظه از ماموریت میبند! بدین ترتیب او چیزی از گذشته نمیداند و باید وارد ماموریت سنگینی شود, کاوش در مناطق بیابانی و پا گذاشتم در کشورهای افغانستان و اوکراین و نابودی دشمنان بسیار از عواملی هستند که شما در این بازی اکشن با آن ها روبرو میشوید. اگر از علاقه مندان بازی‌های اکشن هستید پیشنهاد میکنیم عنوان Chasing Dead را از دست ندهید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista (SP2), Windows 7
Processor: Intel 2.4 GHz Core 2 Duo, AMD 2.6 GHz Athlon X2
Memory: 4000 MB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 3870 512Mb or better, NVIDIA GeForce 8800 GT 512 Mb or better, Intel HD 4000 integrated 512Mb or better
DirectX: Version 11
Storage: 6000 MB available space
Sound Card: Yes