- ریلیز کم حجم Black Box

اگر گیمر باشید بدون شک نام بازی Dead Island را شنیده‌اید، یک بازی در دنیای زامبی های که عناوین بسیاری با الهام از آن ساخته شده‌اند. این اثر قدرتمند توسط شرکت Techland ساخته شده و کمپانی Deep Silver آنرا در شبکه استیم به فروش گذاشت. تا بحال دی ال سی های مختلف و نسخه های گوناگونی از این بازی منتشر شد که هر کدام قصد ایجاد یک داستانی جدید و بهبود نقاط ضعف بازی بودند،‌ اما به تازگی شرکت سازنده بازی نسخه کاملی از این بازی را تحت عنوان Dead Island Definitive Edition منتشر کرد که تمامی DLCها در آن وجود داشته و بازی بصورت کامل بازسازی شده است.
در بازی Dead Island شما در جزیره‌‌ی گرمسیری به اسم Banoi قرار دارید که با زامبی های خونخواری ربرو میشوید که قصد نابودی شما را دارند، تنها چیزی که به ذهن شما خطور میکند زنده ماندن است!! شما میتوانید این بازی را بصورت تکنفره و یا بصورت آنلاین تا سقف چهار نفر انجام داده و زامبی ها را نابود کنید. Dead Island Definitive Edition یک نسخه کاملا بازسازی شده است یعنی گرافیک بازی بصورت HD بوده و دچار بهبود کیفیت شده، مدل های بازی و یک سیستم روشنایی واقعی با سایه بر اساس المان‌های فیزیکی به بازی اضافه شده است. همچنین افکت های مختلفی از قبیل HBAO و motion blur به بازی اضافه شده‌اند که میتوانند نظر شما را جلب کنند.
مبارزه‌ای برای بالا بردن آدرنالین: کشتارها، سرو صداها و استفاده از سلاح های کشنده‌ای که در اطراف قرار دارند باعث میشود گیمر در خشونت غرق شود همچنین با بهره گیری از قابلیت Power Fists میتوانید با مشت های قدرتمند خود دشمنان را از پای درآورید. یکی دیگر از قابلیت های این بازی بخش کاوش آن است که با کاوش در جزیره، مناطق خالی از سکنه، سواحل منزوی و ارتفاعات گسترده باید به جستجو و ماجراجویی بپردازید. Dead Island Definitive Edition در نهایت یکی از بهترین بازی ها در سبک نابودی و جدال با زامبی‌ها است که پیشنهاد میکنیم آنرا از دست ندهید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit / Windows® 10 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 560 Ti / AMD Radeon™ HD 6870 (1GB VRAM)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX® compatible