« نسخه سالم و معتبر SKIDROW »

Bonetown The Power of Death عنوان یک بازی جدید در سبک ماجراجویی میباشد که توسط CPsoft ساخته و برای پلتفرم های ویندوز منتشر شده است. در این بازی روایت گر سرانجام نافرمانی ها و یک سری از اعتقادات خدایان یونانی است، دقیقا زمانی که آخرالزمان فرا رسیده است.
از توشته های باستانی کاملا مشخص بود: هیولاها و نیروهای تاریکی که انواع و اشکال مختلفی هستند به دلیل نافرمانی شما از خدایان به زمین می‌آیند تا شما را مجازات کنند.آن زمان همگی ما در یک استخر خون نابود شده و همگی دوباره از خون متولد میشویم.
این کتاب باستان در یک جایی از جهان پنهان شده و همچنین در وصف یک قهرمان که از آسمان آمده و زمین را نجات داده زمانی که تاریکی را از زمین محو کرده گفته است.
داستان بازی از باب یک پسرک روایت میشود که وقتی این جملات را شنید متوجه شد که تولد او بی دلیل نیست و او در راه نجات زمین نقشی دارد، اما او یک بچه بود و دیگران چنین اعتقادی نداشتند، او از سوی پدر و مادر خود پنهان میماند شاید هدف آن محافظت از او بود ولی داستان همین نیست و مردم در اشتباه بودند . . .وقتی پسرک بزرگ شد متوجه چیزی در درون خود شد و این تغییر در نهایت منجر شد تا دیگران هم وی را Power of Death صدا بزنند، این بازی بیانگر داستانی تخیلی است که در طول بازی شما را با ماجراجویی روبرو کرده و پرده از اسراری برمیدارد، شما میتوانید این عنوان را بصورت مستقیم از اف دی ال دانلود کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

ویندوز : Windows 8.1/8/7/Vista
پردازنده : 2.4 GHz Dual Core
گرافیک : NVIDIA GeForce GTX 550 / AMD Radeon HD 6870
آداپتور گرافیکی : DirectX 10
حافظه : 4 GB
هارد دیسک : 5 GB